hur köper man Pratabas tshirts?
-
- Medlem++
- Bastappe
- Medlem+
Fan, fan , fan. Sitter flera timmar varje dag på PrataBas.
Jag skulle kunna tänka mig en Cashmere-wool kavaj med PrataBaslogga på ryggen som jag kunde stoltsera med.
Jag skulle kunna tänka mig en Cashmere-wool kavaj med PrataBaslogga på ryggen som jag kunde stoltsera med.

Ibanez Musician 924, Höfner Kontra -62, Tokai Hard Puncher, FERNANDESBACKER, Fenderstrata -96 , Ibanez Musician 900, Status Empathy 6:a , Yamaha TRB 4P, Barbeque Village 5:a, Peavey Cirrus 4:a. Avbandad Status 4:a, Squier Jazz CV
- macahan
- Medlem+++
Självklart är det ok att göra som man vill med pratabasloggan eftersom den är "vår".. (för det är jag som gjort den ja...) förutsatt att man använder sig av högkvalitetsversionerna.. (man kan väl kalla det yrkesstolthet om man vill). en nerladdad jpg från hemsidan är som ger dåligt resultat får det att se ut som den som gjort loggan inte vetat vad man pysslat med
- broder blues
- Medlem++
Sen har vi ju 8bits generationen som gillar pixlade bilder..macahan skrev:Självklart är det ok att göra som man vill med pratabasloggan eftersom den är "vår".. (för det är jag som gjort den ja...) förutsatt att man använder sig av högkvalitetsversionerna.. (man kan väl kalla det yrkesstolthet om man vill). en nerladdad jpg från hemsidan är som ger dåligt resultat får det att se ut som den som gjort loggan inte vetat vad man pysslat med
Fender friend & resident bluespolis
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
Medlem, PBGK40++, skäggsektionen.
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
- broder blues
- Medlem++
+1 ... men det vet dom inte.macahan skrev:men pixlade bilder är ju coolt.. pajja bilder är o-coolt..
- broder blues
- Medlem++
Ok.. så du ska dra den över d där huvet du har i avatare antar jag.
- BassiLow
- Medlem++
macahan skrev:Självklart är det ok att göra som man vill med pratabasloggan eftersom den är "vår".. (för det är jag som gjort den ja...) förutsatt att man använder sig av högkvalitetsversionerna.. (man kan väl kalla det yrkesstolthet om man vill). en nerladdad jpg från hemsidan är som ger dåligt resultat får det att se ut som den som gjort loggan inte vetat vad man pysslat med
Ge mej då en högupplöst, så jag kan göra bättre dekaler och kanske trycka tröjor,

http://pratabas.se/viewtopic.php?t=8817" onclick="window.open(this.href);return false; ... oger+silow
http://pratabas.se/viewtopic.php?t=6379" onclick="window.open(this.href);return false;
Revolver
Geddan skrev:Vi pratar bas här.
- macahan
- Medlem+++
SURE! Pm:a vart jag ska skicka den och vilken senaste illustratorversion du kan använda dig av.. Det syns ju när man böjar göra större klibbor om det är kvalisort i underlaget..BassiLow skrev:macahan skrev:Självklart är det ok att göra som man vill med pratabasloggan eftersom den är "vår".. (för det är jag som gjort den ja...) förutsatt att man använder sig av högkvalitetsversionerna.. (man kan väl kalla det yrkesstolthet om man vill). en nerladdad jpg från hemsidan är som ger dåligt resultat får det att se ut som den som gjort loggan inte vetat vad man pysslat med
Ge mej då en högupplöst, så jag kan göra bättre dekaler och kanske trycka tröjor,