Precis så moddad att priset hålls nere, men ändå så pass spelad att den med all sannolikhet inte är sur.
Jag tänker inte köpa den, har andra grejor i kikaren just nu, men tror att den som vågar slå till nog gör en bra affär.
Precis så moddad att priset hålls nere, men ändå så pass spelad att den med all sannolikhet inte är sur.
Jag tänker inte köpa den, har andra grejor i kikaren just nu, men tror att den som vågar slå till nog gör en bra affär.
Det är verkligen en drömbas till vettigt pris känns det som!
Tycker du ska hugga på denna parkas! Faktiskt...Kör hårt!
Det är verkligen en drömbas till vettigt pris känns det som!
Tycker du ska hugga på denna parkas! Faktiskt...Kör hårt!
"Köp först, gråt sen" eller hur var det?
Hehe, jo det var ju så.
fast med för många sådana affärer i bagaget så fattas det lite kontanter för tillfället för att det ska gå att genomföra utan för stora utbrott från husmor...
Vad säger ni, ska man dra åt sig öronen om annonsören länkar till sin Ebayshop och denne inte existerar?
En annan får ju tankar som att någon lyckats köpa någons konto typ och försöker roffa åt sig pengar....
Vad tror ni?
Är rätt nära att köpa den här rackaren men ovan nämnda bekymmer och det faktum att det är "buy it now" och inte auktion tycker jag är suspekt... lågt buy it now-pris också...
blackparkas skrev:Vad säger ni, ska man dra åt sig öronen om annonsören länkar till sin Ebayshop och denne inte existerar?
En annan får ju tankar som att någon lyckats köpa någons konto typ och försöker roffa åt sig pengar....
Vad tror ni?
Är rätt nära att köpa den här rackaren men ovan nämnda bekymmer och det faktum att det är "buy it now" och inte auktion tycker jag är suspekt... lågt buy it now-pris också...
Jo, det är lite fishy
Det är ju inte helt omöjligt att det är som du säger, men...ae jag vet inte
Det är ju ändå ganska mycket pengar det handlar om så det är kanske inte värt att chansa...eller äre det?