Japp, då var det dags. Ett gig för att promota våran nya demo, på O'Leary's i Södertälje den 23e maj. Vi kliver väl på nångång framåt midnatt, så se till att komma dit och sänka några pilsner med oss... Om det är nån som bor i närheten!
Kolla våran Trig (signatur!) för att se vad det handlar om för sorts musik... Går även att beställa en T-shirt om man är lagd åt det hållet!
Schwupp!
Sinful Seven releasefest...
- Seaweed
- Hedersmedlem
- Kontakt:
Sinful Seven releasefest...
Bas > distpedaler > stor förstärkare
- fredrikr
- Medlem+
- Kontakt:
- Seaweed
- Hedersmedlem
- Kontakt:
Åhfan, där ser man! Då är det klart du ska komma förbi, och ta med dig resten av Knockoutarna ocksåfredrikr skrev:Jag borde ju komma, jag gick i Davids parallellklass på gymnasiet. Jag tror iofs att jag är i Tyskland då, måste kolla.
Det låter bra iallafall.

Ni ska inte lira i tälje framöver? Fan va bra det va sist, men jag tror inte att du spelade då.
- Seaweed
- Hedersmedlem
- Kontakt:
- fredrikr
- Medlem+
- Kontakt:
Det var inte jag, nej. Jag hoppas att det är rätt bra även med mig på bas. Vi spelar i Hamburg på lördagen så jag flyger ner den 23e tyvärr, fixa ett gig i Stockholm så kommer jag.Seaweed skrev:Åhfan, där ser man! Då är det klart du ska komma förbi, och ta med dig resten av Knockoutarna ocksåfredrikr skrev:Jag borde ju komma, jag gick i Davids parallellklass på gymnasiet. Jag tror iofs att jag är i Tyskland då, måste kolla.
Det låter bra iallafall.
Ni ska inte lira i tälje framöver? Fan va bra det va sist, men jag tror inte att du spelade då.
- Seaweed
- Hedersmedlem
- Kontakt:
Självklart menade jag inte så, skrev lite knasigt... Jag lovar att du kickar mitt ass både 3 och 4 gånger när det kommer till baslir...fredrikr skrev:Det var inte jag, nej. Jag hoppas att det är rätt bra även med mig på bas. Vi spelar i Hamburg på lördagen så jag flyger ner den 23e tyvärr, fixa ett gig i Stockholm så kommer jag.Seaweed skrev:Åhfan, där ser man! Då är det klart du ska komma förbi, och ta med dig resten av Knockoutarna ocksåfredrikr skrev:Jag borde ju komma, jag gick i Davids parallellklass på gymnasiet. Jag tror iofs att jag är i Tyskland då, måste kolla.
Det låter bra iallafall.
Synd på Hamburg, men hey, gotta do what a man's gotta do!