Kortrapport här: http://pratabas.se/viewtopic.php?t=3674&start=825TDHP skrev:MESA?! Vilken? Bilder! Nöjd?BarbequeVillage skrev:och köpt rörförstärkare (för mitt eget höga nöjes skull!)
Vuxenpoäng
- BBQV
- Forumvärd
- Geddan
- VIP medlem
Bildbevis:anli skrev:Ja det var svårslaget... kan inte bli mer gubbigt tror jag.Geddy_Lee skrev:Gjorde en Excel-fil i dag för att presentera resultatet av golftävlingen vi arrangerade igår.
Hur många poäng ger det?
Du vinner![]()
Hade du rutiga byxor också?

"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
- Jan Hellman
- Svensson
- Forumvärd
- Marshall
- VIP medlem
- Svensson
- Forumvärd
Jag tycker att någon (knedy) kan fotoshoppa till ett par rutiga brallor, hade vart kul att se...
*EDIT*
När är den bilden tagen?
*EDIT*
När är den bilden tagen?
Senast redigerad av Svensson den tis 13 maj 2008, 21:09, redigerad totalt 1 gånger.
It don't mean a thing if it ain't got that swing!
Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+
- Geddan
- VIP medlem
- Svensson
- Forumvärd
Beror på vem du frågar?Geddy_Lee skrev:Svensson skrev:Haha!
Fan Geddan hur många personligheter finns det i dig egentligen?Ibland undrar jag om jag är schitzophren, men jag vet inte om jag håller med om det egentligen?!

It don't mean a thing if it ain't got that swing!
- Geddan
- VIP medlem
Bakis en tisdag?!FreCKo skrev:Idag har jag tagit på mig fina skjortan, jobbat på bank i kostym och gått på lunch med mina kollegor, samt tagit hand om min kära mor som opererat foten.
Samtidigt som jag vart dödsbakis.
+-0?
Mmm....det är nog +-0
- Jan Hellman
- Jan Hellman
- prunier
- Medlem+
Jag var också en aning bakis imorse.FreCKo skrev:Idag har jag tagit på mig fina skjortan, jobbat på bank i kostym och gått på lunch med mina kollegor, samt tagit hand om min kära mor som opererat foten.
+-0?
Jag testade ett vin igår kväll (i jobbet alltså) som möjligen hade en sällsynt avvikelse som kräver att man dricker nära en hel flaska för att upptäcka felet (seriöst!) Hårt extraskift med andra ord.

Vuxet jobb

mvh Prunier
som slappar i soffan med vita damen
- Geddan
- VIP medlem
dereborn skrev:**tänk om jag vore två hundvalpar - då kunde jag leka med varann**Geddy_Lee skrev:Svensson skrev:Haha!
Fan Geddan hur många personligheter finns det i dig egentligen?Ibland undrar jag om jag är schitzophren, men jag vet inte om jag håller med om det egentligen?!

- Jan Hellman
- Jan Hellman
Prunier!prunier skrev:Jag var också en aning bakis imorse.FreCKo skrev:Idag har jag tagit på mig fina skjortan, jobbat på bank i kostym och gått på lunch med mina kollegor, samt tagit hand om min kära mor som opererat foten.
+-0?
Jag testade ett vin igår kväll (i jobbet alltså) som möjligen hade en sällsynt avvikelse som kräver att man dricker nära en hel flaska för att upptäcka felet (seriöst!) Hårt extraskift med andra ord.![]()
Vuxet jobb
Har inte tänkt på det förrän nu, känner du nån Peter Lorentz som äger/har ägt Älvestorp i dom där trakterna?
- prunier
- Medlem+
Nej bara hörd namnet, om jag mött honom vet jag inte.dereborn skrev:Prunier!prunier skrev:Jag var också en aning bakis imorse.FreCKo skrev:Idag har jag tagit på mig fina skjortan, jobbat på bank i kostym och gått på lunch med mina kollegor, samt tagit hand om min kära mor som opererat foten.
+-0?
Jag testade ett vin igår kväll (i jobbet alltså) som möjligen hade en sällsynt avvikelse som kräver att man dricker nära en hel flaska för att upptäcka felet (seriöst!) Hårt extraskift med andra ord.![]()
Vuxet jobb
Har inte tänkt på det förrän nu, känner du nån Peter Lorentz som äger/har ägt Älvestorp i dom där trakterna?
Såg att gården är till salu (4,9 mille!)
Jag var på gården (den delen som producerar mjölk) i vintras för en kund som köper mjölk där, (men det har iofs inget med Peter L att göra tror jag)

mvh Prunier
- broder blues
- Medlem++
Ok.. Jag har inte en chans mot er.. 47 bast dessutom.
Jag har kört en vända tvätt- och en vända diskmaskin senaste veckan.
Har inte städat sen dammsugaren gick sönder för ett tag sen.
Ska nog köpa en snart..
Ah.. kommer säkert på nåt snart som ger poäng.
Jag har kört en vända tvätt- och en vända diskmaskin senaste veckan.
Har inte städat sen dammsugaren gick sönder för ett tag sen.
Ska nog köpa en snart..
Ah.. kommer säkert på nåt snart som ger poäng.
Fender friend & resident bluespolis
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
Medlem, PBGK40++, skäggsektionen.
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
Medlem, PBGK40++, skäggsektionen.
Ja, jag har också sett att han ska sälja. Trevlig karl!prunier skrev:Nej bara hörd namnet, om jag mött honom vet jag inte.dereborn skrev:Prunier!prunier skrev:Jag var också en aning bakis imorse.FreCKo skrev:Idag har jag tagit på mig fina skjortan, jobbat på bank i kostym och gått på lunch med mina kollegor, samt tagit hand om min kära mor som opererat foten.
+-0?
Vuxet jobb
Såg att gården är till salu (4,9 mille!)
Jag var på gården (den delen som producerar mjölk) i vintras för en kund som köper mjölk där, (men det har iofs inget med Peter L att göra tror jag)
- Diesel
- Medlem++
Re: Vuxenpoäng
det gjorde jag i söndagsJan Brodin skrev:Här har ni en trevlig tråd där man kan ge sig själv vuxenpoäng.
Har tvättat, polerat och vaxat bilen idag, tror jag ger mig 3.5 vuxenpoäng för det!
sen har jag flyttstädat
- Geddan
- VIP medlem
- knedy
- VIP medlem
- ferm
- Medlem++