Jag själv lär inte spendera många minuter framför programmet, jag håller tummen för en symfrocksåpa till nästa säsong istället

Dax att vara övertydlig känner jag. Om inte annat för d e bland dom fräckaste avatarerna nu (mina två ören)200071 skrev:Men ekonominyheterna verkar ha ryckt upp sig. Jag har sett en bild på deras nye programledare, kan bara bli hur bra som helst!Punkster skrev:Äger ingen TV, så jag slipper kolla på all skit som sänds. DVD kan man spela på datorn.
Har inget till övers för vare sig, Idol, Körslaget, Fame Factory eller Ekonominyheterna.
broder blues skrev:Dax att vara övertydlig känner jag. Om inte annat för d e bland dom fräckaste avatarerna nu (mina två ören)200071 skrev:Men ekonominyheterna verkar ha ryckt upp sig. Jag har sett en bild på deras nye programledare, kan bara bli hur bra som helst!Punkster skrev:Äger ingen TV, så jag slipper kolla på all skit som sänds. DVD kan man spela på datorn.
Har inget till övers för vare sig, Idol, Körslaget, Fame Factory eller Ekonominyheterna.
Ok.. Så vilka andra PBfolk vill vi se som nyhetsankare, väderpojkar/flickor, programledare i morgonsoffan etc.
O vem blir basbyggandets motsvarighet till Martin Timell?
Du kanske?broder blues skrev: O vem blir basbyggandets motsvarighet till Martin Timell?
Skulle hellre slå ihop Tinas Mat med Elake Kocken.Svensson skrev:broder blues skrev:Dax att vara övertydlig känner jag. Om inte annat för d e bland dom fräckaste avatarerna nu (mina två ören)200071 skrev:Men ekonominyheterna verkar ha ryckt upp sig. Jag har sett en bild på deras nye programledare, kan bara bli hur bra som helst!Punkster skrev:Äger ingen TV, så jag slipper kolla på all skit som sänds. DVD kan man spela på datorn.
Ok.. Så vilka andra PBfolk vill vi se som nyhetsankare, väderpojkar/flickor, programledare i morgonsoffan etc.
Broder Blues nyhetsankare kanske?
Du får designa loggan för vattendekalen...Klopper skrev:Du kanske?broder blues skrev: O vem blir basbyggandets motsvarighet till Martin Timell?
Du kan ju visa hur man gör en stallkåpa av en gammal kakelugnslucka eller hur man täljer sin bas på frihand, med inledningen: Man börjar med att hugga sig en god björk!
Du glömde barnprogrammen..broder blues skrev:Skulle hellre slå ihop Tinas Mat med Elake Kocken.Svensson skrev:broder blues skrev:Dax att vara övertydlig känner jag. Om inte annat för d e bland dom fräckaste avatarerna nu (mina två ören)200071 skrev:Men ekonominyheterna verkar ha ryckt upp sig. Jag har sett en bild på deras nye programledare, kan bara bli hur bra som helst!Punkster skrev:Äger ingen TV, så jag slipper kolla på all skit som sänds. DVD kan man spela på datorn.
D skulle va jag som intervjuar o så Prakas som Kock.
Eller Minnenas Television där jag försöker komma ihåg när jag såg på TV senast.
Eller REA där jag sammanfattar veckan bästa OT-trådar (med billiga skämt så klart) och presenterar 10 i top-listan för flest inlägg.
Dessutom den stående punkten "Gissa vad Kneddy ska bygga nu?"
I serien Sixties går jag igenom de senaste diskussionerna om vilka vintagebasar som anses vara bäst just nu, Och om Leo Fender har funnits på riktigt. Lokalt i Stockholm visas istället gamla repriser av Antikrundan.
I programmet Skrotslaget visar jag bildspel över de aktuella HPDprojekten som byggs av PBare. Dessutom en stående tävling där vi försöker indentifiera om det verkligen finns en Pbas-mick som hela tiden byter ägare och varför.
Själv tycker jag att dessa program är värda nya programledare/skådespelare:
Svensson, Svensson. 'nuf Said.
Så ska det låta. Makten och Prakas diskuterar hur en Pbas egentligen ska låta.
I The Tudors, testar BarbequeVillage dom bästa batterierna till dina favoritpedaler. Tudor får "bästa köp" för det mesta.
I Tusenbröder (en miniserie) ser vi hur Semborg och Geddan försöker med "mission impossible" dvs en pratabas riksträff med minst 1000 basbröder (och systrar gud bevars).
Var fan är mitt band görs om till "öppna kanalen" där ni skickar en era egna historer ("det är inte basisten i filmen som har skrivit brevet") om när ni blev kickade från ert band.
Vi i Femman gör om till Vi med Femman där 200071 korar veckan bästa 5strängare. Vi testar även de bästa spännskruvarna på marknaden.
I Allt o lite till försöker MarcBass ge GASen ett ansikte. Krönikan "Varför alla bra basvrak kommer från Tyskland" signeras Prakas.
I Andra Avenyn försöker Rix och BarbequeVillage bevisa för tittarna att sveriges näst roligast ort är antingen Växjö eller Grillby.
Ballar av stål återuppstår som Basar av stål där Precision65 varannan vecka recencerar vilka basar som får dig att se hårdast ut på scen.
I Licence to Grill presenterar BarbequeVillage veckan DIY-tips för er med stämjärnet mitt i handen. Programmet sponsras av Bas-akuten.
Tillslut... I Megakonstruktioner gör Dereborn ett "behind the scene" reportage om hur E-types scen byggs och hur många dummy-kabinett han egentligen har i sin turne-rigg.
pust.
Å på den spelar du Oh Tannenbaum?broder blues skrev:
Tror den ska heta Birkenstock Jazz Precision.
"For the sound you näver heard before"
broder blues skrev:Skulle hellre slå ihop Tinas Mat med Elake Kocken.Svensson skrev:broder blues skrev:Dax att vara övertydlig känner jag. Om inte annat för d e bland dom fräckaste avatarerna nu (mina två ören)200071 skrev:Men ekonominyheterna verkar ha ryckt upp sig. Jag har sett en bild på deras nye programledare, kan bara bli hur bra som helst!Punkster skrev:Äger ingen TV, så jag slipper kolla på all skit som sänds. DVD kan man spela på datorn.
D skulle va jag som intervjuar o så Prakas som Kock.
Eller Minnenas Television där jag försöker komma ihåg när jag såg på TV senast.
Eller REA där jag sammanfattar veckan bästa OT-trådar (med billiga skämt så klart) och presenterar 10 i top-listan för flest inlägg.
Dessutom den stående punkten "Gissa vad Kneddy ska bygga nu?"
I serien Sixties går jag igenom de senaste diskussionerna om vilka vintagebasar som anses vara bäst just nu, Och om Leo Fender har funnits på riktigt. Lokalt i Stockholm visas istället gamla repriser av Antikrundan.
I programmet Skrotslaget visar jag bildspel över de aktuella HPDprojekten som byggs av PBare. Dessutom en stående tävling där vi försöker indentifiera om det verkligen finns en Pbas-mick som hela tiden byter ägare och varför.
Själv tycker jag att dessa program är värda nya programledare/skådespelare:
Svensson, Svensson. 'nuf Said.
Så ska det låta. Makten och Prakas diskuterar hur en Pbas egentligen ska låta.
I The Tudors, testar BarbequeVillage dom bästa batterierna till dina favoritpedaler. Tudor får "bästa köp" för det mesta.
I Tusenbröder (en miniserie) ser vi hur Semborg och Geddan försöker med "mission impossible" dvs en pratabas riksträff med minst 1000 basbröder (och systrar gud bevars).
Var fan är mitt band görs om till "öppna kanalen" där ni skickar en era egna historer ("det är inte basisten i filmen som har skrivit brevet") om när ni blev kickade från ert band.
Vi i Femman gör om till Vi med Femman där 200071 korar veckan bästa 5strängare. Vi testar även de bästa spännskruvarna på marknaden.
I Allt o lite till försöker MarcBass ge GASen ett ansikte. Krönikan "Varför alla bra basvrak kommer från Tyskland" signeras Prakas.
I Andra Avenyn försöker Rix och BarbequeVillage bevisa för tittarna att sveriges näst roligast ort är antingen Växjö eller Grillby.
Ballar av stål återuppstår som Basar av stål där Precision65 varannan vecka recencerar vilka basar som får dig att se hårdast ut på scen.
I Licence to Grill presenterar BarbequeVillage veckan DIY-tips för er med stämjärnet mitt i handen. Programmet sponsras av Bas-akuten.
Tillslut... I Megakonstruktioner gör Dereborn ett "behind the scene" reportage om hur E-types scen byggs och hur många dummy-kabinett han egentligen har i sin turne-rigg.
pust.
Och "där björkarna susa"Klopper skrev:Å på den spelar du Oh Tannenbaum?broder blues skrev:
Tror den ska heta Birkenstock Jazz Precision.
"For the sound you näver heard before"
Nu vet jag varför Volvobuss tar så bra betalt för sina vrak!broder blues skrev:pust.
Inte nämnvärt!broder blues skrev:Jag har tråkigt på jobbet idag... Märks d mycke?