Det tror jag inte på!ff´s pfyrix skrev: Kommer alltid att vara den yngre .... FF är ju gammal ju!
Ni kvinnor hinner i kapp och om oss grabbar!

Det tror jag inte på!ff´s pfyrix skrev: Kommer alltid att vara den yngre .... FF är ju gammal ju!
Eftersom han har så långt försprång är jag inte så orolig...Klopper skrev:Det tror jag inte på!ff´s pfyrix skrev: Kommer alltid att vara den yngre .... FF är ju gammal ju!
Ni kvinnor hinner i kapp och om oss grabbar!![]()
Snack!ff´s pfyrix skrev:Eftersom han har så långt försprång är jag inte så orolig...Klopper skrev:Det tror jag inte på!ff´s pfyrix skrev: Kommer alltid att vara den yngre .... FF är ju gammal ju!
Gör han alltid när inte jag är med...Märkligt det där....Klopper skrev:Snack!ff´s pfyrix skrev:Eftersom han har så långt försprång är jag inte så orolig...Klopper skrev:Det tror jag inte på!ff´s pfyrix skrev: Kommer alltid att vara den yngre .... FF är ju gammal ju!
Ff som såg så fräsch och rosig ut i Glanshammar.
Min känsla för husefrid, lugn och ro samt etikett förhindrar mig från att svara fullt ut på detta.ff´s pfyrix skrev:Gör han alltid när inte jag är med...Märkligt det där....Klopper skrev:Snack!ff´s pfyrix skrev:Eftersom han har så långt försprång är jag inte så orolig...Klopper skrev:Det tror jag inte på!ff´s pfyrix skrev: Kommer alltid att vara den yngre .... FF är ju gammal ju!
Men försprång har han... själv har jag ju ett tag kvar till tant...
Tant har inget med ålder att göra utan inställning!ff´s pfyrix skrev: Men försprång har han... själv har jag ju ett tag kvar till tant...
Hmmm skulle jag plocka håren ur dina öron innan du åker imorgon..*muttrar och hotar med indragen pincett*fieldflower skrev:Min känsla för husefrid, lugn och ro samt etikett förhindrar mig från att svara fullt ut på detta.ff´s pfyrix skrev:Gör han alltid när inte jag är med...Märkligt det där....Klopper skrev:Snack!ff´s pfyrix skrev:Eftersom han har så långt försprång är jag inte så orolig...Klopper skrev:Det tror jag inte på!ff´s pfyrix skrev: Kommer alltid att vara den yngre .... FF är ju gammal ju!
Men försprång har han... själv har jag ju ett tag kvar till tant...
Men ni som lärt känna mig en smula och har lite fantasi kan säkert knåpa ihop ett eller annat svar å mina vägnar...?
Mmmmmm så där ja...Klopper skrev:Tant har inget med ålder att göra utan inställning!ff´s pfyrix skrev: Men försprång har han... själv har jag ju ett tag kvar till tant...![]()
Men okej, tror du har en bra bit kvar till tant!
Fniss!fieldflower skrev: Min känsla för husefrid, lugn och ro samt etikett förhindrar mig från att svara fullt ut på detta.
Men ni som lärt känna mig en smula och har lite fantasi kan säkert knåpa ihop ett eller annat svar å mina vägnar...?
Du har inte mycket till fantasi.... allt du fick till var ett fniss.. Jösses... Skärpning kloppis!Klopper skrev:Fniss!fieldflower skrev: Min känsla för husefrid, lugn och ro samt etikett förhindrar mig från att svara fullt ut på detta.
Räcker det?
Asgarv då!ff´s pfyrix skrev:Du har inte mycket till fantasi.... allt du fick till var ett fniss.. Jösses... Skärpning kloppis!Klopper skrev:Fniss!fieldflower skrev: Min känsla för husefrid, lugn och ro samt etikett förhindrar mig från att svara fullt ut på detta.
Räcker det?
Nöjd, å nej du har en bit kvar tills jag är nöjd...Klopper skrev:Asgarv då!ff´s pfyrix skrev:Du har inte mycket till fantasi.... allt du fick till var ett fniss.. Jösses... Skärpning kloppis!Klopper skrev:Fniss!fieldflower skrev: Min känsla för husefrid, lugn och ro samt etikett förhindrar mig från att svara fullt ut på detta.
Räcker det?
Nöjd nu?
D finns tjejer som är fullfjädrade tanter vid 20.Klopper skrev:Tant har inget med ålder att göra utan inställning!ff´s pfyrix skrev: Men försprång har han... själv har jag ju ett tag kvar till tant...![]()
Nejnejnej!!!broder blues skrev:D finns tjejer som är fullfjädrade tanter vid 20.Klopper skrev:Tant har inget med ålder att göra utan inställning!ff´s pfyrix skrev: Men försprång har han... själv har jag ju ett tag kvar till tant...![]()
O sen finns d vi "gubbar" som på gott o ont vägrar blir riktigt vuxna
O du inbillar dig att kvinnorna inte har genomskådat dig?fieldflower skrev:Nejnejnej!!!broder blues skrev:D finns tjejer som är fullfjädrade tanter vid 20.Klopper skrev:Tant har inget med ålder att göra utan inställning!ff´s pfyrix skrev: Men försprång har han... själv har jag ju ett tag kvar till tant...![]()
Bara GOTT för faen!!! Du förstör ju min image!!!
Nänä, du missförstår mig.broder blues skrev:O du inbillar dig att kvinnorna inte har genomskådat dig?fieldflower skrev:Nejnejnej!!!broder blues skrev:D finns tjejer som är fullfjädrade tanter vid 20.Klopper skrev:Tant har inget med ålder att göra utan inställning!ff´s pfyrix skrev: Men försprång har han... själv har jag ju ett tag kvar till tant...![]()
Okaaay??!!
Om ditt förhållande ska bli långvarigt så måste du tänka så här:fieldflower skrev:Nänä, du missförstår mig.broder blues skrev:O du inbillar dig att kvinnorna inte har genomskådat dig?fieldflower skrev:Nejnejnej!!!broder blues skrev:D finns tjejer som är fullfjädrade tanter vid 20.Klopper skrev:Tant har inget med ålder att göra utan inställning!ff´s pfyrix skrev: Men försprång har han... själv har jag ju ett tag kvar till tant...![]()
Okaaay??!!
Vad jag menade var att det enbart är av godo att vägra växa upp...
broder blues skrev:Om ditt förhållande ska bli långvarigt så måste du tänka så här:fieldflower skrev:Nänä, du missförstår mig.broder blues skrev:O du inbillar dig att kvinnorna inte har genomskådat dig?fieldflower skrev:Nejnejnej!!!broder blues skrev:D finns tjejer som är fullfjädrade tanter vid 20.Klopper skrev:Tant har inget med ålder att göra utan inställning!ff´s pfyrix skrev: Men försprång har han... själv har jag ju ett tag kvar till tant...![]()
Okaaay??!!
säg inte "du missförstår mig"
utan säg "jag har nog inte förklarat tillräckligt"![]()
![]()
+1 för din envishet att förbli ung i knoppen o sinnet.
Sätt inte garvet i vrångstrupen bara!ff´s pfyrix skrev:
broder blues skrev:Om ditt förhållande ska bli långvarigt så måste du tänka så här:fieldflower skrev:Nänä, du missförstår mig.broder blues skrev:O du inbillar dig att kvinnorna inte har genomskådat dig?fieldflower skrev:Nejnejnej!!!broder blues skrev:D finns tjejer som är fullfjädrade tanter vid 20.Klopper skrev:Tant har inget med ålder att göra utan inställning!ff´s pfyrix skrev: Men försprång har han... själv har jag ju ett tag kvar till tant...![]()
Okaaay??!!
säg inte "du missförstår mig"
utan säg "jag har nog inte förklarat tillräckligt"![]()
![]()
+1 för din envishet att förbli ung i knoppen o sinnet.