Kan vi be ngn komma och blåsa dammet av våra hjässor, Lasse?!
Hehe, jag är stolt över att inte kunna ett smack om tv-spel!
Ett sånt där med en trave spel tror jag faktiskt att det ligger i garaget nånstans! Super Mario, Zelda och några till har jag för mig!
(Om det är det första som kom.)
Har aldrig hållit på med det själv, det är tjejens dotters!
Vad kan en sån vara värd tro? Trådstartaren verkar ju ha letat ett tag!
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! TDHP
Ett sånt där med en trave spel tror jag faktiskt att det ligger i garaget nånstans! Super Mario, Zelda och några till har jag för mig!
Om den är fullt fungerande med originaltillbehör, och om den inte lider av det sk "slå-hårt-på-ovansidan"-syndromet (ibland startar inte spelen utan skärmen flimrar, så då får man ta i med lite våld) så är den nog värd en del! Tror du kan få ut 1500 och uppåt beronde på vilka/hur många spel du har.
Om den är fullt fungerande med originaltillbehör, och om den inte lider av det sk "slå-hårt-på-ovansidan"-syndromet (ibland startar inte spelen utan skärmen flimrar, så då får man ta i med lite våld) så är den nog värd en del! Tror du kan få ut 1500 och uppåt beronde på vilka/hur många spel du har.
Där ser man! Här ska grävas!
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! TDHP
Själv har jag ett Stiga hockespel på vinden med gubbar jag målat själv.
Honken i mål. Mats Waltin, Rune Milton på backen. Åhlberg, Pröjsarn och Hedberg på topp.
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
Jag hade målat brynäs snygga svarta dräkt på mina!
En anekdot: Vi hade ett Stiga hockey med oss i De Sotos turnébuss, när "bordshockeybibeln" kom ut fickvi lära oss att man skulle "valla" spelet med potatismjöl, så det gjorde vi såklart! Döm om vår förvåning när en apis ringde upp, arg som ett bi, och förklarade att vi inte var välkomna tillbaks till hans hak, han gillar inte knark!
Det hade legat strängar med vitt pulver kvar på bordet i logen...
dereborn skrev:Jag hade målat brynäs snygga svarta dräkt på mina!
En anekdot: Vi hade ett Stiga hockey med oss i De Sotos turnébuss, när "bordshockeybibeln" kom ut fickvi lära oss att man skulle "valla" spelet med potatismjöl, så det gjorde vi såklart! Döm om vår förvåning när en apis ringde upp, arg som ett bi, och förklarade att vi inte var välkomna tillbaks till hans hak, han gillar inte knark!
Det hade legat strängar med vitt pulver kvar på bordet i logen...
HaHa! Roligt!!
Fasen då borde ju mitt svenska landslag (målade i OS-dräkterna från -84)
få möta dina Brynäsgubbar!
Måste plåta mina gubbar, kom jag på nu.
Jäkulen vilket drag det blir på spelet när man kör med potatismjöl, förresten!
(det däringa andra är lite dyrt att valla med, kanske)
- Jan Hellman
Min polare Patrik upphöjde hockeyklubbsmålning/moddning till en konst. Han hade bl.a. ett lag med John Fogerty, Stevie Ray Vaughun och Kim Wilson m.fl. hjälmlösa och otroligt coola!
Jag börjar ana konturerna av en bordshockeyturnering vid nästa PB-träff...
Jag ska göra ett Vintage Vampires lag! Duck, Jaco, Jamerson, Family Man, Leo F och jag!
dereborn skrev:Jag börjar ana konturerna av en bordshockeyturnering vid nästa PB-träff...
Jag ska göra ett Vintage Vampires lag! Duck, Jaco, Jamerson, Family Man, Leo F och jag!
Nån som sätter ihop Furniture flyers?
Pattutuchi blir lättast att måla. Skjortan är ju legendarisk!
Förutom honom..... *funderar* Mark King i målet. Jag menar, vem kommer förbi en Alembic?
- Jan Hellman
Rune Milton då?!
Mannen som hade ett grymt skott, men när han hade laddat färdigt och skulle skjuta var pucken alltid någon annanstans.
En gång, mot Polen, fick han till ett skott så pucken nästan gick genom maskorna.
Då ledde vi redan med 12-1 eller någe....och till råga på allt så blev det bortdömt.
- Jan Hellman