Äntligen...
- broder blues
- Medlem++
Blir väl den med bredast rigg som ska stå?Geddy_Lee skrev:Pattutuchi blir lättast att måla. Skjortan är ju legendarisk!dereborn skrev:Jag börjar ana konturerna av en bordshockeyturnering vid nästa PB-träff...
Jag ska göra ett Vintage Vampires lag! Duck, Jaco, Jamerson, Family Man, Leo F och jag!
Nån som sätter ihop Furniture flyers?
Förutom honom..... *funderar* Mark King i målet. Jag menar, vem kommer förbi en Alembic?
Fender friend & resident bluespolis
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
Medlem, PBGK40++, skäggsektionen.
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
- Geddan
- VIP medlem
- Svensson
- Forumvärd
Jo det gör jag nog men det är ju inte igår precisGeddy_Lee skrev:Egentligen heter han Kjell-Rune Milton.Svensson skrev:..det är ett tag sedan hockeyspelarna hade namn som t.ex. Rune
Han lirade i landslaget från början till mitten av 70-talet, så du borde defenitivt minnas honom.

It don't mean a thing if it ain't got that swing!
Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+
Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+
- Geddan
- VIP medlem
Det var en snubbe det me! Fast Kjell Rune är kult!dereborn skrev:Geddan, du måste genast byta ut den där Milton mot Tord Lundström! Jamenar resten av femman är ju GRYM! Lars-Göran Nilsson och Hedberg, jag får fan minnen av hur det var att vara sportintresserad!
Ja.....då satt man verkligen klistrad varenda match.
Såg sista perioden mot Tjeckerna igår, men det går inte att mobilisera intresset från förr.
Minns när vi tog guld -87. Jag nöp mig själv i armen för att vara säker på att det var verklighet.
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
- Jan Hellman
- Geddan
- VIP medlem
- broder blues
- Medlem++
Ingen kunde tackla underifrån som Lars-Eric SjöbergGeddy_Lee skrev:Precis!dereborn skrev:Jag såg också sista, och insåg att 80% av svenska landslaget var killar jag aldrig hört talas om.
Vart var Dan Söderström, Dan Labraaten, Börje Salming, Bengt Lundholm å dom?!
http://sv.wikipedia.org/wiki/Lars-Erik_Sj%C3%B6berg
Fender friend & resident bluespolis
- Geddan
- VIP medlem
Skitkonstigt!dereborn skrev:Bengt-Åke var inte ens ombytt...Geddy_Lee skrev:Precis!dereborn skrev:Jag såg också sista, och insåg att 80% av svenska landslaget var killar jag aldrig hört talas om.
Vart var Dan Söderström, Dan Labraaten, Börje Salming, Bengt Lundholm å dom?!

- Jan Hellman
- Jan Hellman
- Geddan
- VIP medlem
Jag hade hans autograf.broder blues skrev: Ingen kunde tackla underifrån som Lars-Eric Sjöberg
http://sv.wikipedia.org/wiki/Lars-Erik_Sj%C3%B6berg
Hans familj bodde i gården en bit bort där vi hade sommarstugan.
- Jan Hellman
- Jan Hellman
- newheartshadow
- VIP medlem
Är inte direkt sportintresserad heller sen man la av med fotboll och bordtennis, men såg också lite av matchen igår, sittandes i en bar i prag ska tilläggas, så man stoltserade inte direkt med svenskheten....
Fender P -78 | Fender J -78 | Fender Bass VI RI -95 |
Ampeg V4 -76 | Ampeg SVT-215E | Ampeg SVT-Micro VR Stack
Ampeg V4 -76 | Ampeg SVT-215E | Ampeg SVT-Micro VR Stack
Tog ett par dagars paus från PB för att spela NES istället
Men du Geddan...Synd att du inte hajade innan vad det var! Isåfall kunde jag kanske köpt av dej
Kolla vilka spel det är och skicka PM till mig om det!
Här snackas det hockey o grejer...
Sverige-Tjeckien igår...Nån som såg?
Förresten...Så djeffla roligt det är med NES! Imorn blire spel/filmkväll med en polare. Längtar!

Men du Geddan...Synd att du inte hajade innan vad det var! Isåfall kunde jag kanske köpt av dej

Kolla vilka spel det är och skicka PM till mig om det!

Här snackas det hockey o grejer...

Sverige-Tjeckien igår...Nån som såg?
Förresten...Så djeffla roligt det är med NES! Imorn blire spel/filmkväll med en polare. Längtar!

-
- Kontot är inaktiverat
Geddy_Lee skrev:Rune Milton då?!dereborn skrev:Mats Waltin for president!
Mannen som hade ett grymt skott, men när han hade laddat färdigt och skulle skjuta var pucken alltid någon annanstans.
En gång, mot Polen, fick han till ett skott så pucken nästan gick genom maskorna.
Då ledde vi redan med 12-1 eller någe....och till råga på allt så blev det bortdömt.
Mats Waltin?
Mitt hockeyhatobjekt nummer 1...mannen som uppfann indianana ta mg tusan...
Jag blev helt fanatisk och kunde inte stilla mig (allt eller inget som vanligt) så jag kunde ju inte stoppa vid en femma...jag hade tre keepers och fyra hela femmor målade i Tre Kronors färger.
Problemet blev ju att jag målade om ständigt när jag blev tvungen att peta någon och stoppa in en ny snubbe...
Stig Salming for President
Anders Kallur for Vice President