Undrar om jag inte har en sån där undanstoppad någonstans? Tänkte väl att den skulle vara för plektrumspel fast jag spelar ju aldrig bas med plektrum! Hmm, får nog göra lite efterforskningar.
Ja, jag undrade också över det...Är det en hobby du har, Marcbass?
Nej tradera e ingen hobby..
Star Wars är de dock..
Coolt!
Dom ska ju göra en ny Star Wars film! En animerad sådan..Den verkar helkass! Dom kommer förstöra ryktet och alltiiiiiiing! Fast iofs...Lego Star Wars har ju fått fina omdömen, så vem vet..
Star Wars är de dock..
Coolt!
Dom ska ju göra en ny Star Wars film! En animerad sådan..Den verkar helkass! Dom kommer förstöra ryktet och alltiiiiiiing! Fast iofs...Lego Star Wars har ju fått fina omdömen, så vem vet..
Tycker de skulle hållt sig till den originella trilogin, men lucas kanske fick ont om pengar där ett tag;)
Star Wars är de dock..
Coolt!
Tycker de skulle hållt sig till den originella trilogin, men lucas kanske fick ont om pengar där ett tag;)
nej det är väll lite nya grejjer förvisso, men allvarligt.
Och så har ju lucas släppt Ny indiana jones, men är han med på Jurassic park 4? eller är det bara Spielberg?
Och för att gå ontopic igen, vart är färgen på basen
RobinoZombie skrev:nej det är väll lite nya grejjer förvisso, men allvarligt.
Och så har ju lucas släppt Ny indiana jones, men är han med på Jurassic park 4? eller är det bara Spielberg?
Och för att gå ontopic igen, vart är färgen på basen
Och så sitter det ju en mudbucker i halsposition, kan väl inte låta särskilt Ric?
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! TDHP