Det är verkligen ett bra pris du erbjuder. Fast egentligen borde du kunna ta ut mer för den. Ta hem den och lägg ut den för 8 000:- på Blocket/Vendolin. En sån bas bör åtminstone kunna inbringa 7 500:- här hemma. Orville är ju det närmaste man kan komma en Gibson. Amerikanska mickar har de ju dessutom. Hade inte mitt nästa inköp varit en elgitarr, så hade jag köpt T-birden direkt.
(som det brukar vara här på PB med andra ord)
Anders
Basar: Rickenbacker 4001 -74, Fender AVRI `64 Jazz Bass, Ampeg Dan Armstrong -70
Bassmaniac skrev:Det är verkligen ett bra pris du erbjuder. Fast egentligen borde du kunna ta ut mer för den. Ta hem den och lägg ut den för 8 000:- på Blocket/Vendolin. En sån bas bör åtminstone kunna inbringa 7 500:- här hemma. Orville är ju det närmaste man kan komma en Gibson. Amerikanska mickar har de ju dessutom. Hade inte mitt nästa inköp varit en elgitarr, så hade jag köpt T-birden direkt.
(som det brukar vara här på PB med andra ord)
Anders
Jo det hade jag kunnat göra, men det här är roligare.
Den där skulle man ha!
Nä! Inte för min del denna gång...Men det vore fett najs med en T-bird någon gång i mitt liv!
Är i större behov av stärkare för tillfället...
Kanonpris på en (enligt många) mycket välgjord bas. Limmad hals, annars så nära en Gibson 60/70-talare man kan komma. Någon borde norpa den av dig Knedy.