Och jag behöver ordet eller betydelsen "Tandtroll" på engelska.
Någon som vet

Jag vet inte om du känner till det men.. tandtroll finns inte på riktigt.TredoX skrev:Sitter och skriver lite på en artikel till engelskan...
Någon som vet![]()
Svensson skrev:Jag vet inte om du känner till det men.. tandtroll finns inte på riktigt.TredoX skrev:Sitter och skriver lite på en artikel till engelskan...
Någon som vet![]()
DAnke!guitarowner skrev:De heter Karius och Baktus oavsett språk![]()
![]()
kolla länken:
http://www.barnboken.nu/cgi/kort/9789163831782.shtml
Karius och Baktus är rätt svar.guitarowner skrev:De heter Karius och Baktus oavsett språk![]()
![]()
kolla länken:
http://www.barnboken.nu/cgi/kort/9789163831782.shtml
Undra om man börjar skälla "Crest Crest" som hunden i slutet om man borstar gaddarna med dendär gelen.
Jaha. Ännu en påtänkt patentmedecin åt pipan.Liten skrev:Och botemedel är att gurgla med HP-sås!TDHP skrev:Har för mig att det heter "tredox"?
det kan inte vara långt ifrån verkligheten iallafallmacahan skrev:karius och baktus måste varit två romare i asterix.. det hör ju vem som helst.
Själv sitter jag och skriver lite på en artikel till finskan, jag är inte riktigt säker, men dammsugare heter väl paskasnaska på finska?TredoX skrev:Sitter och skriver lite på en artikel till engelskan...
Någon som vet![]()
Parkasarna?DoggyD skrev:Själv sitter jag och skriver lite på en artikel till finskan, jag är inte riktigt säker, men dammsugare heter väl paskasnaska på finska?TredoX skrev:Sitter och skriver lite på en artikel till engelskan...
Någon som vet![]()
Nu kom tårarna..Och ungarna undrar vad pappa skrattar hysteriskt åt.DoggyD skrev:Själv sitter jag och skriver lite på en artikel till finskan, jag är inte riktigt säker, men dammsugare heter väl paskasnaska på finska?TredoX skrev:Sitter och skriver lite på en artikel till engelskan...
Någon som vet![]()
Det kanske äckligaste som jag någonsin varit med m var på vandrarhemmet i Narvik är jag och min fjällvandrarpolare fick två nya rumsvänner från England.Svensson skrev:Nä det är märkligt det där.Taurus skrev:Vad är det med britter och dålig tandstatus egentligen?