*HINT*Kör du forumindex kanske du missat en asviktig tråd i effektforumet

+1marcbass skrev:Forumindex
Jepp. Fast inte FF, vad det nu är!knedy skrev:"Nya inlägg sedan ditt senaste besök"
Sen står datorn med FF och PB på hela dagen och man kan F5:a hur mycket man vill.
FF= Frufritt? Föräldrafritt? Flumfritt? Fieldflower?TDHP skrev:Jepp. Fast inte FF, vad det nu är!knedy skrev:"Nya inlägg sedan ditt senaste besök"
Sen står datorn med FF och PB på hela dagen och man kan F5:a hur mycket man vill.
Firefox gissar jag på...Svensson skrev:FF= Frufritt? Föräldrafritt? Flumfritt? Fieldflower?TDHP skrev:Jepp. Fast inte FF, vad det nu är!knedy skrev:"Nya inlägg sedan ditt senaste besök"
*EDIT*
Nu vet jag! Fenderfritt!
Har dom inte datorer i Turkiet?kanifflesmannen skrev:Senaste inlägg sen ditt senaste besök...
Jag är en PB periodare tror jag.![]()
Ibland loggar jag in rätt ofta och ser alla nya inlägg men ibland är jag inte inne på ett tag.
Som nu, när jag inte varit inloggad på en vecka.
Kan ju iofs bero på att jag varit i Turkiet en vecka.
The Marshall skrev:Har dom inte datorer i Turkiet?kanifflesmannen skrev:Senaste inlägg sen ditt senaste besök...
Jag är en PB periodare tror jag.![]()
Ibland loggar jag in rätt ofta och ser alla nya inlägg men ibland är jag inte inne på ett tag.
Som nu, när jag inte varit inloggad på en vecka.
Kan ju iofs bero på att jag varit i Turkiet en vecka.