Jag är så sugen på en 4 eller 5 str. Status Graphite, helst huvudlös...
Är det någon som har något för byte alt. försäljning..!?
Mark Kung Sthlm

Tror faktiskt att han håller sig framförallt till sin egen Status-signatur, men det vore ju en rejäl fjäder i hatten för Christian om han skulle börja använda Unicorn:en live också.marcbass skrev:Annars gör du som Mark King och kör på Unicorn.
Fixat!marcbass skrev:Annars gör du som marcbass och kör på Unicorn.
Jag är både huvudlös och "hövdad" statusinnehavare, goa saker bägge två.Mark Kung Sthlm skrev:Hej,
Mark Kung Sthlm
Den är även bandlös och min favorit.Mark Kung Sthlm skrev:Jag är både huvudlös och "hövdad" statusinnehavare, goa saker bägge t
Har du någon bild på din huvudlösa??
Är den till salu?
Japp, hovtång.
Jag har en kund som vill bli av med sin Kingbass pga Unicorn köp. Fel, jag har flera som vill bli av med dom. Ska kolla vad de ska ha. Skickas i så fall från England. De ligger uppemot £3000 så de är inte billiga begagnade heller.Mark Kung Sthlm skrev:Hej,
Mark Kung Sthlm
Vad är det för årsmodell på din Thumb? Om det är en NT kan jag vara intresserad av ett köp.Mark Kung Sthlm skrev:Jäkla vad fin, världens snyggaste och tuffaste baskropp....!
Har Ni sett Status-basen Mark King håller på skivfodralet till "Running in the family"
Sån vill ja ha!
Helst med band och gärna röd...![]()
Är du intresserad av något slags byte?
Jag har en 5 str Warwick Thumbass, 4 str. svart Line 6 Variax, Marcbass gamla och schyssta Warmoth-jazz, 5 str. Musicman Stringray eller kanske en 4 str. bandlös Yamaha BB350F??
Något som passar kanske?
PM:a gärna mig också om priset!unicornbass skrev:Jag har en kund som vill bli av med sin Kingbass pga Unicorn köp. Fel, jag har flera som vill bli av med dom. Ska kolla vad de ska ha. Skickas i så fall från England. De ligger uppemot £3000 så de är inte billiga begagnade heller.Mark Kung Sthlm skrev:Hej,
Mark Kung Sthlm
MVH Christian