Svarte_Jack skrev:Arbetslös. Så mitt nyttjande av pratabas är acceptabelt. Andra arbetslöshetssysselsättningar är t.ex. dagligt kollande på Star Trek: Next Generation och annat dylikt.
Snart blir det 35 timmar per vecka aktivt arbetssökande PÅ Arbetsförmedlingens lokaler ett tvång för ungdomar Jag röstade inte på aristokraterna IAF.
"En kopia räknas ALDRIG som ett original.
Man har t.ex. INTE sett ABBA när man varit på wallmans (om man nu skulle råka hamna just där...)"
- Dereborn
Svarte_Jack skrev:Skä klipp mä på tisda(Geddys fel, men det är sjukligt kul att skriva på dialekt).
"Ka ja få een griilad kôrv, me en klik haakad gôrka på"
Viktigt att höja tonen flera steg på sista ordet....om man befinner sig på hockey i Karlstad, alltså.
Annars tror de du är "o-knutt"
(o-knutt är detsamma som utsocknes i Siljanstrakten. Dvs du bor inte runt knuten)
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
Enda anledningen att FrecKo startat den här tråden är att han inte tycker
att han leder med tillräckligt många poster.
Han vill ha minst 100% fler än ngn annan och nu hinner han inte med det riktigt.
- Jan Hellman
bassdude skrev:eller säg i varannan tråd att du ska köpa en viss persons stärkare så kanske halva PB-forumet donerar en bas till dig också!
Jag klagar inte
Geddy_Lee skrev:Enda anledningen att FrecKo startat den här tråden är att han inte tycker
att han leder med tillräckligt många poster.
Han vill ha minst 100% fler än ngn annan och nu hinner han inte med det riktigt.
Lite avis över att du inte kan knattra lika snabbt över tangentbordet som vi ynglingar?
Och när man är på tjänsteresa är det dumt att glömma kundlistorna hemma.
Så nu sitter jag på Biblan i Lerum och´skriver ut nya.
Svårt att sätta upp det kvittot på reseräkningen, rent etiskt. =/
- Jan Hellman
Geddy_Lee skrev:Och när man är på tjänsteresa är det dumt att glömma kundlistorna hemma.
lerum? en kopp kaffe efter jobbet i gbg då kanske?
Geddy_Lee skrev:Och när man är på tjänsteresa är det dumt att glömma kundlistorna hemma.
lerum? en kopp kaffe efter jobbet i gbg då kanske?
På väg till Götet, givetvis! =)
Bor i Majorna i veckan....så gärna.
Vore kul att ha nån att äta bakelse med en dag som denna. =)
PM:ar min mobil, så får du gärna slå en pling.
- Jan Hellman
Svarte_Jack skrev:Arbetslös. Så mitt nyttjande av pratabas är acceptabelt. Andra arbetslöshetssysselsättningar är t.ex. dagligt kollande på Star Trek: Next Generation och annat dylikt.
Ja mä, fast för mig gäller X-Files och vedhuggning.
Har jag inte försvarat mej i en liknande tråd alldeles nyligen?
Om jag inte har nåt att göra i skolan är det lätt att hamna framför datorn ett tag (och ett tag till..). Om jag däremot har skoljobb används datorn oftast ttill det.. och man behöver ju ta pauser ibland!
Just nu är det mycket tenta- och hempluggande, då jag har sparsamt med lektioner. Det mesta arbetet sköts via laptopen, och jag har mobilt bredband från 3, så jag har tillgång till Prata Bas var än jag befinner mig.