Uppkörning

Prata om vad du vill (behöver inte beröra bas-världen), här är alla ord välkomna!
Användarvisningsbild
fieldflower
Hedersmedlem

Inlägg av fieldflower »

Gunnar89 skrev:Nu på torsdag är det dags för revansch! Jag kör upp...igen! Säkerhetskontrollen sitter som den ska och jag har bättre kontroll på bilen som ska användas. :wink: Vad säger man inför utmaingar? Break a leg?
Jag tror "Simma lugnt" är på sin plats...
Medlem i PB50+
Användarvisningsbild
Klopper
Hedersmedlem

Inlägg av Klopper »

Bend a fender? :roll:
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller! :-)
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Masayo
Medlem++

Inlägg av Masayo »

Man ska inte säga för mkt men de där dumheterna som jag blev kuggad för tidigare har jag framgångsrikt tränat bort... numera sitter motorbromsandet och döda vinkeln i ryggmärgen. :wink:
Fender Jazz Bass - 1966 / Squier Classic Vibe 60's Jazz Bass - 2012 / Fender Rumble 100
Masayo
Medlem++

Inlägg av Masayo »

Nu har jag körkort! :D
Fender Jazz Bass - 1966 / Squier Classic Vibe 60's Jazz Bass - 2012 / Fender Rumble 100
Användarvisningsbild
GurraG
Medlem++

Inlägg av GurraG »

Grattis!
When in doubt, LÄS PÅ! -Chriller
Ja, jag har en keps som det står "besserwisser" på.
www.myspace.com/parisdakarmusic
Användarvisningsbild
ferm
Medlem++

Inlägg av ferm »

Härligt
För många basar är inte nog
Användarvisningsbild
Sunken
Medlem++
Kontakt:

Inlägg av Sunken »

Gratulerar!
Användarvisningsbild
Klopper
Hedersmedlem

Inlägg av Klopper »

Grattis! :clappy:
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller! :-)
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Masayo
Medlem++

Inlägg av Masayo »

Det känns befriande! ;) Inga fler körlektioner nu, såvida jag inte skaffar mc-kort... :wink:
Användarvisningsbild
fieldflower
Hedersmedlem

Inlägg av fieldflower »

Gunnar89 skrev:Det känns befriande! ;) Inga fler körlektioner nu, såvida jag inte skaffar mc-kort... :wink:
MC-kort är väldigt roligt!
Men vänta ett antal år innan du skaffar det så har du betydligt större statistik livslängd.

Grattis till svänglappen!
Medlem i PB50+
Masayo
Medlem++

Inlägg av Masayo »

fieldflower skrev:
Gunnar89 skrev:Det känns befriande! ;) Inga fler körlektioner nu, såvida jag inte skaffar mc-kort... :wink:
Men vänta ett antal år innan du skaffar det så har du betydligt större statistik livslängd.

Stämmer... höll på att stryka med på en moppe en gång. Fast det är en annan historia. ;)
Användarvisningsbild
fieldflower
Hedersmedlem

Inlägg av fieldflower »

Gunnar89 skrev:
fieldflower skrev:

Stämmer... höll på att stryka med på en moppe en gång. Fast det är en annan historia. ;)
Jag har ett par "close calls" på MC, och det trots att jag tog hojlapp då jag var 26.
Hade jag tagit hojlapp vid 18 och skaffat hoj då hade jag aldrig överlevt upp till 25-årsdan...
Medlem i PB50+
Bullen
Medlem++

Inlägg av Bullen »

Gratulerar! :D
Dödsthrash från småland
http://www.facebook.com/DethroneSWE" onclick="window.open(this.href);return false;
http://dethroneswe.bandcamp.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Skriv svar