In Flames Imorgon På Grönan

Prata om vad du vill (behöver inte beröra bas-världen), här är alla ord välkomna!
Skriv svar
Användarvisningsbild
ZoggeY
Medlem+

In Flames Imorgon På Grönan

Inlägg av ZoggeY »

Någon som ska dit?

O.B.S Hjälm medtages.
gäst

Re: In Flames Imorgon På Grönan

Inlägg av gäst »

GAHHH MEN VAD... :shock:
ticnetticnetticnetticnetticnetticnetticnetticnetticnetticnetticnet...fan :plaga:
Användarvisningsbild
ZoggeY
Medlem+

Inlägg av ZoggeY »

Ticnet? Nejej. Bara entrén till grönan ingen extra kostnad. Alltså typ 60, 80 spänn? Höjer dock efter klockan 6 då höjs priset till typ 120 eller något.
gäst

Inlägg av gäst »

ZoggeY skrev:Ticnet? Nejej. Bara entrén till grönan ingen extra kostnad. Alltså typ 60, 80 spänn? Höjer dock efter klockan 6 då höjs priset till typ 120 eller något.
:shock:

När och hur länge spelar dom?
Användarvisningsbild
ZoggeY
Medlem+

Inlägg av ZoggeY »

Klockan 20:00 börjar förbandet Engel är det tänkt sen kommer In FLames och jag skulle gissa att det är slut runt halv 12? Lär väl bli mest av a sense of purpose men också favoriterna, hoppas att dom spelar System :).
gäst

Inlägg av gäst »

ZoggeY skrev:Klockan 20:00 börjar förbandet Engel är det tänkt sen kommer In FLames och jag skulle gissa att det är slut runt halv 12? Lär väl bli mest av a sense of purpose men också favoriterna, hoppas att dom spelar System :).
Men åååååhhhh jag vill sååå komma! Är det verkligen IMORGON? En torsdag? :hmm:
Användarvisningsbild
ZoggeY
Medlem+

Inlägg av ZoggeY »

Ja, det är verlkigen imorgon :) http://www.gronalund.com/?pageID=3&cate ... ID=581a%3E. Varför kan du inte komma då?
gäst

Inlägg av gäst »

ZoggeY skrev:Ja, det är verlkigen imorgon :) http://www.gronalund.com/?pageID=3&cate ... ID=581a%3E. Varför kan du inte komma då?
Bor i Norrköping, snart 15 år, går i skolan, har prov på fredag som jag måste plugga till, men framförallt handlar det om att ta sig dit och hem igen. Det går ju inga tåg efter kl. 12...skjuts dit är också ett stort problem! Snackar med min polare nu om det...Känns orimligt, men man vet ju aldrig! Skulle iaf vara jävligt ballt...Vill jättegärna komma, men ser inte ut som att det går :(
Användarvisningsbild
ZoggeY
Medlem+

Inlägg av ZoggeY »

Det var helt jävla galet! 15 000 pers där! Jävla drag. Hoppas det åker upp på youtube snart! :)
gäst

Inlägg av gäst »

ZoggeY skrev:Det var helt jävla galet! 15 000 pers där! Jävla drag. Hoppas det åker upp på youtube snart! :)
FAAAAAAAAAAAAAN ATT JAG INTE KUNDE KOMMA! 15000...herregud...fan...fan...fan... :cry:
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++

Inlägg av blackparkas »

15000?
På riktigt!?

Coolt!!

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
ZoggeY
Medlem+

Inlägg av ZoggeY »

15 000 sa Anders och då menade han väl inne på hela Gröna Lund men jag tvivlar på att folk åker vilda musen när In Flames står på scen.
Användarvisningsbild
Billy
Medlem+

Inlägg av Billy »

Faan jag höll på att dö asså! SHIT va mycket folk, HELA grönan va packat asså! Jag bar svart PB-tröja såklart! :D
Skriv svar