En har kommit ut och ungarna (mina) kikar på. Spännande och äckligt på samma gång.

Återkommer med antal och foton !
Edit: Nytagen bild

Ja! ja! Vi vill se kattungar!whatawaste skrev:Wilma ( Norsk skogis/Perser ) får NU sina kattungar.![]()
En har kommit ut och ungarna (mina) kikar på. Spännande och äckligt på samma gång.![]()
Återkommer med antal och foton !
Var bor du? Jag är lite intresserad av att ta hand om en, skulle behöva lite sällskap i lägenheten. Kan man ha dem ute, eller är det innekatter (med tanke på pälsen.
Klart den kan vara inne.Ugglan GBG skrev:Var bor du? Jag är lite intresserad av att ta hand om en, skulle behöva lite sällskap i lägenheten. Kan man ha dem ute, eller är det innekatter (med tanke på pälsen.
Eftersom jag bor i 6 vån. i en lägenhet, kan det ju bli lite svårt att släppa ut rackarn!
Det är speciellt med små kattungar.kanifflesmannen skrev:Vår lilla kisse fick ungar för tre veckor sen. Fast en unge kom ut med tarmarna utanpå kroppen och dog. Hon fick två men bara den ena lever.
Vi kallar honom för Pipen. (tror det är en han iaf)
Nja, han börjar vilja krypa ur lådan där han ligger med mamman iaf.whatawaste skrev:Det är speciellt med små kattungar.kanifflesmannen skrev:Vår lilla kisse fick ungar för tre veckor sen. Fast en unge kom ut med tarmarna utanpå kroppen och dog. Hon fick två men bara den ena lever.
Vi kallar honom för Pipen. (tror det är en han iaf)![]()
Tre veckor....är det full rulle och klättrande i gardiner, ben, möbler etc. ?
Förvarande min äldsta dotter på 8 år, att det KAN bli problem när de föds men som tur var verkar alla våra vara friska och krya.
Man förundras lite över "naturen" och hur katt-mamman vet exakt hur hon ska föda, och sedan ta hand om sina barn. Människor går kurser, föder på sjukhus och är allmänt förvirrade när de får barn....
Ska Pipen behållas ? Funderar på att behålla en, och har nog inget val när ungarna får se dem växa upp....![]()
Jaja, kul med katter iaf.