Nejnej...
- mikkejohansson
- Medlem++
Nejnej...
http://www.blocket.se/vi/16526568.htm?ca=2_s
Det är väl ändå INTE en "Vintage 1962"? Den har ju den där skitfula nittitalsformen på kroppen! Usch.
Det är väl ändå INTE en "Vintage 1962"? Den har ju den där skitfula nittitalsformen på kroppen! Usch.
Fender - Pedaler - GK - TKS
- mikkejohansson
- Medlem++
- knedy
- VIP medlem
Någon föregångare till deluxejazzen.mikkejohansson skrev:Kan ju vara jag som är dum i huvvet med, men jag får inte ihop det. Och vitt pl.skydd? What's up with this?knedy skrev:Ja usch det där ser ut att vara nån sån gräslig 90talare han köpt RI-case, kåpor och papper till.

Officiell stormästare i EB-orden
- GurraG
- Medlem++
Det där är en så kallad boner jazzbas. Så såg jazzbasarna ut som byggdes mellan 1989 och 1992, de hade 22 band och en lite annorlunda kroppsform. Personligen tycker jag att de är gräsligt fula.
When in doubt, LÄS PÅ! -Chriller
Ja, jag har en keps som det står "besserwisser" på.
www.myspace.com/parisdakarmusic
Ja, jag har en keps som det står "besserwisser" på.
www.myspace.com/parisdakarmusic
- Richard
- Medlem+
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
- Bassmaniac
- Medlem+
Dessutom har de inte dubbla trussrods, som säljaren påstår. Det ligger två järnstavar på varje sida om trussen, men fortfarande endast en trussrod. De fanns inte med ebeholtzgreppbräda heller för den delen. Vem försöker han lura egentligen
Anders

Anders
Basar: Rickenbacker 4001 -74, Fender AVRI `64 Jazz Bass, Ampeg Dan Armstrong -70
Rigg: Fender Custom Shop Rumble Bass 300T+ 2x410 Rumble Bass-lådor
Fender Rumble Bass V3 500 Combo
http://www.myspace.com/bluecometsblues" onclick="window.open(this.href);return false;
Rigg: Fender Custom Shop Rumble Bass 300T+ 2x410 Rumble Bass-lådor
Fender Rumble Bass V3 500 Combo
http://www.myspace.com/bluecometsblues" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Kontot är inaktiverat
Men han säger inte att det är dubbla trussrods...han säger bara att den är dubbelverkande...Bassmaniac skrev:Dessutom har de inte dubbla trussrods, som säljaren påstår. Det ligger två järnstavar på varje sida om trussen, men fortfarande endast en trussrod. De fanns inte med ebeholtzgreppbräda heller för den delen. Vem försöker han lura egentligen![]()
Anders
- Bastappe
- Medlem+
Det ser inte ut som Ebenholtz, Ebenholtz är mörkare.Bassmaniac skrev:Dessutom har de inte dubbla trussrods, som säljaren påstår. Det ligger två järnstavar på varje sida om trussen, men fortfarande endast en trussrod. De fanns inte med ebeholtzgreppbräda heller för den delen. Vem försöker han lura egentligen![]()
Anders
Ibanez Musician 924, Höfner Kontra -62, Tokai Hard Puncher, FERNANDESBACKER, Fenderstrata -96 , Ibanez Musician 900, Status Empathy 6:a , Yamaha TRB 4P, Barbeque Village 5:a, Peavey Cirrus 4:a. Avbandad Status 4:a, Squier Jazz CV