Pratabas på mobilen
- Bean
- VIP medlem
Pratabas på mobilen
Fick en ny Qtek 9600 PC-phone idag. Det första jag gjorde var att surfa in på Pratabas... 

- the_great_alfonzo
- Medlem+++
- Fernan
- Kontot är inaktiverat
- TDHP
- Forumvärd
Wapade typ totalt 10-15 minuter när jag var i Tyskland i våras, visade sig när jag fick räkningen att det kostade ca 70:-/minut. Rekommenderas inte... 

Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul!
TDHP
Resten är bara för att det är kul!

TDHP
- blackparkas
- Medlem++++
Nämen såja grabbar...rumpeldunken skrev:+1Geddy_Lee skrev:Surfa på mobilen känns som ungefär det mest onödiga man kan göra, tycker jag.![]()
Lika onödigt som att titta på TV i mobilen.
Lika onödigt som att vattna plastväxter
Det är ju oumbärligt med målservice via wappen!!
Hur bra som helst när man står och kikar på bandy och vill veta övriga matchers resultat...!
Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
-
- Kontot är inaktiverat
BANDY???blackparkas skrev:Nämen såja grabbar...rumpeldunken skrev:+1Geddy_Lee skrev:Surfa på mobilen känns som ungefär det mest onödiga man kan göra, tycker jag.![]()
Lika onödigt som att titta på TV i mobilen.
Lika onödigt som att vattna plastväxter
Det är ju oumbärligt med målservice via wappen!!
Hur bra som helst när man står och kikar på bandy och vill veta övriga matchers resultat...!
Fan, jag höll på att säga "släpp sargen och kom in i matchen"...men kom på att om man håller sig i sargen i BANDY så ligger man redan ner!!!
- Geddan
- VIP medlem
Har iofs aldrig varit på bandy, men när jag ngn gång i min ungdoms oförståndblackparkas skrev: Det är ju oumbärligt med målservice via wappen!!
gick på fotboll så hade de en resultattavla där de satte upp resultaten från matcher som spelades samtidigt.
En typ av analogt system, kan man säga.
Men det fungerade alldeles utmärkt.
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
- Jan Hellman
- blackparkas
- Medlem++++
Javisst!Geddy_Lee skrev:Har iofs aldrig varit på bandy, men när jag ngn gång i min ungdoms oförståndblackparkas skrev: Det är ju oumbärligt med målservice via wappen!!
gick på fotboll så hade de en resultattavla där de satte upp resultaten från matcher som spelades samtidigt.
En typ av analogt system, kan man säga.
Men det fungerade alldeles utmärkt.
Sådan tavla finns även på bandyn förstås, dock så kommer jag alltid så sent till matcherna så jag hinner aldrig få nå´t programblad så jag ser vilken av matcherna som är vilken.
+ Att man ser vem som gjort mål, om matcherna är slut etc etc.
+ Att det uppdateras lite kvickare.
+ Att det är så många bortamatcher som är låååångt bort nu när det är elitserien även i bandyn, vilket gör att man gärna följer matcherna antingen på datorn eller via telefonen.
Asså, du kan uppfattas som en rejäl bakåtsträvare ibland Geddan!

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215