Celebrity plektrum?
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
Celebrity plektrum?
Vilkas plektrum har ni lyckats snatcha åt er på konserter? Själv drog jag åt mej Joe Satrianis i förrgår 

- Noelredding
- Medlem++
- Klopper
- Hedersmedlem
Ett Zappa och ett par Rick Nielsen pics ligger och skräpar någonstans!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!

Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
På tal om att kräla på marken, det var lite lustigt det där med Satch plektrumet: Han kastade ut ett par plektrum, och varje plektrum slängde sej folk efter som en överkörd gnu efter ett plåster, men när han väl kastade ut det sista, landade det bara bland fötterna på några och INGEN såg det! Vips, jag slängde mej på golvet, och utan något annat motstånd än en stämpling på handen hade jag ett prima satch pletrum! Jieah!
- BBQV
- Forumvärd
Alfons, du är en mästare på ordvrängeri, din ringa ålder till trots!the_great_alfonzo skrev:På tal om att kräla på marken, det var lite lustigt det där med Satch plektrumet: Han kastade ut ett par plektrum, och varje plektrum slängde sej folk efter som en överkörd gnu efter ett plåster , men när han väl kastade ut det sista, landade det bara bland fötterna på några och INGEN såg det! Vips, jag slängde mej på golvet, och utan något annat motstånd än en stämpling på handen hade jag ett prima satch pletrum! Jieah!