Jobb
- PoorCadaver
- Medlem+
Jobb
Tja!
söker jobb i sommar pga att Manpower inte höll sitt löfte de gav mig om sommarjobb i år!
Jag är musikaliskt kunnig och spelar i samma band som Punkster här på PB!
Jag kan tänka mig allt från att spela, sjunga, spela in, ljudtekniker, roddare, chaufför, allt!
Tveka inte att höra av er om ni har någon plats som behöver fyllas någon stans! Jag finns i Örebro, men har bil så jag kan ta mig till andra ställen!
mail: jonas.birk@gmail.com
/Jonas
söker jobb i sommar pga att Manpower inte höll sitt löfte de gav mig om sommarjobb i år!
Jag är musikaliskt kunnig och spelar i samma band som Punkster här på PB!
Jag kan tänka mig allt från att spela, sjunga, spela in, ljudtekniker, roddare, chaufför, allt!
Tveka inte att höra av er om ni har någon plats som behöver fyllas någon stans! Jag finns i Örebro, men har bil så jag kan ta mig till andra ställen!
mail: jonas.birk@gmail.com
/Jonas
Senast redigerad av PoorCadaver den tis 10 jun 2008, 09:22, redigerad totalt 1 gånger.
- PoorCadaver
- Medlem+
För många herrans år sen var det dags för mitt första sommarjobb hade jag tänkt. Men jag var sent ute och lyckades inte hitta något via de vanliga kanalerna. Då gick jag till ett industriområde, gick in och presenterade mig för chefen på varenda ställe och frågade om dom behövde någon extra under sommaren. Det allra sista huset fick jag napp i och det hade jag sedan som sommar/extrajobb från sommaren jag slutade 8:an tills jag gick ut musikhögskolan 15 år senare. Nu var det knappast ljudteknikerjobb vi pratar om, men pengar gav det. Ta det som ett tips.
(När man berättar sånt för dagens ungdom så tror dom en inte
)
(När man berättar sånt för dagens ungdom så tror dom en inte

- PoorCadaver
- Medlem+
Nej, precis. Håller faktiskt på med något liknande. Problemet var att Manpower lovade mig ett jobb så jag struntade i att söka till det vanliga stället jag jobbat på. Men sen hade de inget jobb till migJan Brodin skrev:För många herrans år sen var det dags för mitt första sommarjobb hade jag tänkt. Men jag var sent ute och lyckades inte hitta något via de vanliga kanalerna. Då gick jag till ett industriområde, gick in och presenterade mig för chefen på varenda ställe och frågade om dom behövde någon extra under sommaren. Det allra sista huset fick jag napp i och det hade jag sedan som sommar/extrajobb från sommaren jag slutade 8:an tills jag gick ut musikhögskolan 15 år senare. Nu var det knappast ljudteknikerjobb vi pratar om, men pengar gav det. Ta det som ett tips.
(När man berättar sånt för dagens ungdom så tror dom en inte)

Annars har jag jobbat varje sommar sedan högstadiet.
Så nu letar jag alla jobb som finns typ. Tänkte bara försöka slänga in en fot här eftersom det är i mitt intresse. Sen vet ju jag också att det här inte är någon lätt bransch att få jobb i, men ja tänkte iaf försöka

Tack för tipset förresten!
- PoorCadaver
- Medlem+