Taurus skrev:På tal om Miami Vice så har jag en annan småpervers fantasi, att spela åttiotalslatinofunkpop typ Estefan och Miami Sound Machine iförd en offvit baggy åttiotalssvid, bar övis, bafota i loafers, håret hårt flätat med mycket olja i och en multisträngad möbelbas direkt under hakan. Tack och lov både för mig och omvärlden kommer det troligtvis aldrig att hända, inte minst för att jag nu för tiden inte har det rätta sex appealet med bar överkropp under kavajen
Jomen just därför behövs det att du gör det. Befria dig från din kroppsfixering, Kamrat Taurus!
Haha, sant, men JAG är toppenkomfortabel med min fysik. Skälet till att jag knappast kommer att stå på en patio i Karibien och leverera pastellfärgade latinotongångar är väl i första hand att en lätt grånad, småfet, svensk byråkrat knappast är förstahandsvalet för en kapellborste i en omgivning av roterande underliv, inoljade muskler och klassisk machismo 8-P
Jag blir vid min läst och fortsätter symfrocka i väl tilltagna batikskjortor istället, minimalt med underlivsrotation i den genren, och sparar latinoshowandet till frugan
figgebass skrev:Anarkist-Svensson:Bor i Villa, har barn,husdjur och bilar men vägrar kratta upp löven på hösten och kan låta en stor dator-kartong stå ute vid soptunnan i veckor, till grannarnas förtret..."har vi nu betalat 5 miljoner för det här jävla huset så vill man ju faaaan inte ha grannar som inte tar bort sina kartonger,va,va,vill man det?!?!"...
Anarkistfasonerna går över efter ca 10 år och sen är du också en stolt svensson
Fast löv har jag aldrig krattat, dom blåser ju bort till slut?
SHIT! då har jag bara 2 månader kvar av min respit!!
Äh, jag gillar att bo här och ha ungar etc etc. Jag har inget att revoltera emot.
Jag kommer ihåg hur kul jag tyckte det var att åka till Ica Maxi och fylla kundvagnen med en jävla massa mat....vuxenpoängen liksom haglade in....nu är man ju van vi det...det enda jag inte kan hacka i mej är att man ska hålla fint i trädgården för ngn annans skull än ens egen...
Men nu är det tydligen så och då får man väl kamma sej till en viss grad...
men just löven...att dom får ligga kvar gör ju att gräsmattan sakta förvandlas till mossa....och det är ju mjukt och skönt!! JÄVLIGT jobbigt att klippa med handjagaren , dock..
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
TDHP skrev:Jag åker chopper med mc-klubb så det får väl bli biker.
Fast det blir mindre och mindre av det och mer och mer av musiker.
På semestern är jag husbilscampare!
Jag och Slipsen här på forumet var ner på Custom Bike Show där din vän Håkan visade oss dina hojar. Fräna saker höddudu! Och jäkla frän klubblokal!
Jag tillhör väl rockabillykulturen, men jag gillar massa andra saker och stilar också.
TDHP skrev:Jag åker chopper med mc-klubb så det får väl bli biker.
Fast det blir mindre och mindre av det och mer och mer av musiker.
På semestern är jag husbilscampare!
Jag och Slipsen här på forumet var ner på Custom Bike Show där din vän Håkan visade oss dina hojar. Fräna saker höddudu! Och jäkla frän klubblokal!
Jag tillhör väl rockabillykulturen, men jag gillar massa andra saker och stilar också.
Hehe, tackar! Jo jag hörde att ni hade haft trevligt och att bandet hade varit bra som fan! Synd att jag inte kunde vara med själv, men det går väl fler tåg!
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! TDHP
albinriddlah skrev:slacker.
och jag har skatat sen jag var fem, såååååå sk8rboii är ganska givet.
Stämmer på mig med, men jag är skadad så det blir mest slacker
jag också. köpte ny bräda i februari, hann åka tre gånger.
Haha exakt samma för mig, fick en bräda i posten från top12. Drog till linköping och slet av ledbandet. (Ioförsig är det jävligt snyggt på film)
hardcore
jag däremot överbelastade mina hälar pga hårt golv, fel skor och platta fötter. inte lika hardcore..
Haha, du är min hemliga tvilling. Men man kan ju inte låta bli dom så sköna dock dåligt dämpade Vansen! (Har du gjort det så där ordentligt så att man går på skelettet i nån vecka? )
Var kan man få tag på en dylik!
Hade varit helt perfekt på min lilla basprinsessa!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Skunkofant skrev:
Haha, du är min hemliga tvilling. Men man kan ju inte låta bli dom så sköna dock dåligt dämpade Vansen! (Har du gjort det så där ordentligt så att man går på skelettet i nån vecka? )
njae, men har ett par roliga och mindre roliga bails på lager
figgebass skrev:Anarkist-Svensson:Bor i Villa, har barn,husdjur och bilar men vägrar kratta upp löven på hösten och kan låta en stor dator-kartong stå ute vid soptunnan i veckor, till grannarnas förtret..."har vi nu betalat 5 miljoner för det här jävla huset så vill man ju faaaan inte ha grannar som inte tar bort sina kartonger,va,va,vill man det?!?!"...
Anarkistfasonerna går över efter ca 10 år och sen är du också en stolt svensson
Fast löv har jag aldrig krattat, dom blåser ju bort till slut?
Hoppas jag inte . Inga "svensson"-manér här trots 47 bast och jag har inga planer i framtiden heller
Vet inte vad jag är för typ dock.
Slacker. Kanske?
Min granne kallar mig för bohem... hmm.
Får fundera mer.