[SÅLDA!] EBS Unichorus och Multidrive

Säljesannonser om tillbehör, effekter, strängar etc.
Användarvisningsbild
tks
VIP medlem

[SÅLDA!] EBS Unichorus och Multidrive

Inlägg av tks »

Multidrive såld till JMP för 1000 kr inkl frakt
Unichorus såld via Vendolin, gick för 850 kr inkl frakt

Originalinlägg:
Funderar på att sälja två av mina pedaler. EBS Multidrive i superskick och en lite mer använd Unichorus (köpt beg). Anledningen till att jag säljer är att jag har en rackenhet som gör ungefär samma saker nu, men jag har inte bestämt mig till 100% ännu. EBS-pedalerna låter faktiskt bättre, men pengar är det ont om, och det vore skönt att banta utrustningen lite, så jag tänkte se om intresse finns för pedalerna först.

Vad är skäligt att ta för dem? Kom med bud och övertyga mig ;)

Kan ordna bilder på båda imorgon vid intresse.
Senast redigerad av tks den tis 01 jul 2008, 12:13, redigerad totalt 5 gång.
Användarvisningsbild
Geddan
VIP medlem

Inlägg av Geddan »

Strax under tusenlappen/styck får du iväg dem för, gissar jag.
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
Användarvisningsbild
tks
VIP medlem

Inlägg av tks »

Ok, det får fungera med digital multieffekt, så pedalerna är till salu "på riktigt" nu.

Multidriven är som sagt i toppskick, endast spelad i strumplästen. Det går väl att hitta något pyttelitet märke om man tittar noga, men annars är den som ny. Skumgummt på undersidan är inte ens smutsigt.

Bild
Bild

Unichorus-pedalen är tyvärr inte lika snygg, köpte den som tidigare nämnt begagnad. Sparsamt använd av mig, men låter riktigt bra då den väl varit igång.

Bild
Bild

Prismässigt - Unichorus är lite dyrare som ny, men mitt exemplar av Multidriven är ju snyggare, så det känns rimligt att begära samma peng för båda. Så, i enighet med Geddans gissning: 1000 kr/st inklusive spårbar/försäkrad frakt.
Användarvisningsbild
JMP
Medlem+

Inlägg av JMP »

PM skickat ang. Multidriven
Användarvisningsbild
tks
VIP medlem

Inlägg av tks »

Prisbump på Unichorusen. JMP, har du hämtat ut Multidriven? Såg att den kommit fram till ditt utlämningsställe.
Användarvisningsbild
JMP
Medlem+

Inlägg av JMP »

tks skrev:Prisbump på Unichorusen. JMP, har du hämtat ut Multidriven? Såg att den kommit fram till ditt utlämningsställe.
Jomenvisst, hämtade ut den igår kväll......drog direkt till repan och testade ;) .....tack för en helfräsch och välljudande gaspedal. 8)
Användarvisningsbild
tks
VIP medlem

Inlägg av tks »

Bra att den kom fram som den skulle. Jag hann nästan bli lite orolig där, det tog ju lite längre tid än beräknat för speditören att få fram den... det var väl nationaldag=röd dag kom i vägen.
Skriv svar