Nu var det dags igen...

Prata om vad du vill (behöver inte beröra bas-världen), här är alla ord välkomna!
Användarvisningsbild
Fogerty
Medlem

Nu var det dags igen...

Inlägg av Fogerty »

Ramlade i vattnet igår när jag städa hamnbassängen från all skit som norrmänen slänger i vattnet(vilket är j*vligt mycket). Mobilen och Mp3 spelaren blev genomvåta och gick sönder. Funderar på att köpa en Sony Ericsson W350i. Är det någon här som har en sådan? Hur är den?

Bild
http://www.youtube.com/watch?v=7LWEHMGarVY" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarvisningsbild
Punkster
Medlem+++

Inlägg av Punkster »

Om du inte har gjort det så pröva att torka ur mobilen o mp3´n ordentligt innan du dödförklarar dom. Blås dom med hårtork, lägg dom i pannrummet, kör dom några timmar i ugnen på typ 50 grader. Brukar funka...

Om du inte är väääldigt sugen på nya prylar såklart :roll: 8)
/Linus
Användarvisningsbild
fredrikr
Medlem+
Kontakt:

Inlägg av fredrikr »

Jag har en sånhär som jag är väldigt nöjd med. Den har rätt bra kamera och man kan lyssna på musik med den även om den inte är en renodlad musikmobil. Den heter k810i.

Bild

Såhär och såhär kan bilderna se ut direkt från mobilen men man ska nog skala ner dom något om man vill använda dom.
Användarvisningsbild
Fogerty
Medlem

Inlägg av Fogerty »

Punkster skrev:Om du inte har gjort det så pröva att torka ur mobilen o mp3´n ordentligt innan du dödförklarar dom. Blås dom med hårtork, lägg dom i pannrummet, kör dom några timmar i ugnen på typ 50 grader. Brukar funka...

Om du inte är väääldigt sugen på nya prylar såklart :roll: 8)

Det där har jag redan testat, stendöa....och nya prylar sitter alldrig fel :wink:
http://www.youtube.com/watch?v=7LWEHMGarVY" onclick="window.open(this.href);return false;
Skriv svar