Anli:s bashörna
-
- VIP medlem
Fint Anli.. Riktigt fint..
Om man bara hade platsen till de..

http://www.basstore.se" onclick="window.open(this.href);return false;
- Klopper
- Hedersmedlem
De är väl bare å bygg ut?marcbass skrev:Fint Anli.. Riktigt fint..
Du har ju en hel åker vid sidan!

"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!

Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
- Svensson
- Forumvärd
En minst sagt inbjudande hörna!anli skrev:Nu har jag utökat så att jag fick plast med mina 7 basar, samt 3 till om det skulle knipa. Grabbens guror får låna hängarna så länge.
Nu känner jag mig riktigt nöjd, wirren känns nog extra fin att knäppa i denna hörna... bläddrandes i en serietidning
It don't mean a thing if it ain't got that swing!
Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+
Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+
- DoggyD
- Medlem++
Man ser ju att du har en viss baskultur på väggen, hugo nice hörna det där, fattas bara lite JD på bordet, lol, Hur är din Ovation egentligen, jag kommer i håg när dom där kom runt '75-'77 nån gång och vi höll på att garva läppen ur led, det finns förmodligen lite mer där bakom än så och i dag är det lättare att hålla sej för skratt = den är ju rätt coolers, ha det, DoggyD 

Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+(+)
- anli
- VIP medlem
Det är bara Ricken som har nåt värde, resten är billiga budget (i värde) basar. Så nån skrytsamling är det inte precis.
Men roligare än tavlor. Olika former och karaktärer/ljud.
BTW Enda riktiga Fendern är grabbens Telecaster
Doggy: Ovationen riktigt osar kvalitet!
Men roligare än tavlor. Olika former och karaktärer/ljud.
BTW Enda riktiga Fendern är grabbens Telecaster

Doggy: Ovationen riktigt osar kvalitet!
TECHNICIÄNS ÖF SPÅCE SHIP EÅRTH THIS IS YÖÜR CÄPTÅIN SPEÄKING YÖÜR ØÅPTÅIN IS DEA̋D
- B-Å Åhs
- Medlem++
- anli
- VIP medlem
Allen Woody: - Jag gillar den skarpt. Kanonfint organiskt ljud med båda mickar på fullt. Ganska moderat outpot men dynamisk, inget EB brööl direkt utan lugnare.
Mickarna sitter tätt, men harmonierar kanske extra bra tack vare det. Efter att ha bytt originalsträngar till Daddarrio XL rounds så blev den riktigt bra (provade med GHS flast men det funkade inte).
Smal hals som är lite känslig, får justeras vid årstiderna.
Tjusig, kanske lite väl blank med den tjocka lacken, men det får man ta
Får man chansen så skall man testa ett ex. Ingen kameleont ljudmässigt, utan har sitt eget schyssta grundljud. Prisvärd och utan direkt konkurrens.
Alla gillar den säkert inte förstås
Mickarna sitter tätt, men harmonierar kanske extra bra tack vare det. Efter att ha bytt originalsträngar till Daddarrio XL rounds så blev den riktigt bra (provade med GHS flast men det funkade inte).
Smal hals som är lite känslig, får justeras vid årstiderna.
Tjusig, kanske lite väl blank med den tjocka lacken, men det får man ta

Får man chansen så skall man testa ett ex. Ingen kameleont ljudmässigt, utan har sitt eget schyssta grundljud. Prisvärd och utan direkt konkurrens.
Alla gillar den säkert inte förstås

TECHNICIÄNS ÖF SPÅCE SHIP EÅRTH THIS IS YÖÜR CÄPTÅIN SPEÄKING YÖÜR ØÅPTÅIN IS DEA̋D
- the_great_alfonzo
- Medlem+++