En kul jap. jazzbas - billigt
- calif de funk
- VIP medlem
En kul jap. jazzbas - billigt
"En kopia räknas ALDRIG som ett original.
Man har t.ex. INTE sett ABBA när man varit på wallmans (om man nu skulle råka hamna just där...)"
- Dereborn
Man har t.ex. INTE sett ABBA när man varit på wallmans (om man nu skulle råka hamna just där...)"
- Dereborn
- BBQV
- Forumvärd
- calif de funk
- VIP medlem
Värst vad mycket gnäll det blev nu
Som om basen var annonserat för 35.000kr och inte 3.500kr. som säkert också går att pryta på. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag komm med detta förslag då
.

"En kopia räknas ALDRIG som ett original.
- Dereborn
- Dereborn
- calif de funk
- VIP medlem
- knedy
- VIP medlem
Var det inte den som såldes från Skellefteå för 700kr någon vecka sen? :p
jävlarns, men ja. Jag har köpt grejer för under tusenlappen och sålt vidare(inte allt för skamlig prishöjning) och sen sett det ute igen för tredubbla. Just såna lawsuit(skjut mig då!!!
) instrument står ju skithögt nu av någon anledning. Förrut så var det väl att man tyckte dom var bra just för att man fick ett snyggt, fungerande instrument för en liten slant. Nu är varenda plywood-kopia "bättre än originalet" tydligen. 
jävlarns, men ja. Jag har köpt grejer för under tusenlappen och sålt vidare(inte allt för skamlig prishöjning) och sen sett det ute igen för tredubbla. Just såna lawsuit(skjut mig då!!!

- FreCKo
- Medlem++