Första bilden i teasern med de hoptejpade mickarna är ju grymt nice alltså.
Hoppas att det inte blir en sån därn hyllningsorgie som teasern utan lite mer än så. Efter "Some kind of monster" väntar jag mig lite mer av rockumentärer...
Chriller skrev:Första bilden i teasern med de hoptejpade mickarna är ju grymt nice alltså.
Hoppas att det inte blir en sån därn hyllningsorgie som teasern utan lite mer än så. Efter "Some kind of monster" väntar jag mig lite mer av rockumentärer...
Håller med
TECHNICIÄNS ÖF SPÅCE SHIP EÅRTH THIS IS YÖÜR CÄPTÅIN SPEÄKING YÖÜR ØÅPTÅIN IS DEA̋D
Chriller skrev:Första bilden i teasern med de hoptejpade mickarna är ju grymt nice alltså.
Håller med
Såg förresten det historiska mötet mellan Spinal Tap och Metallica på Youtube häromdagen, där Metallica får skäll för att de snodde konceptet med "the black album". Det kan rekommenderas!
(Kan inte länka, youtube är spärrat på jobbet...).
på tal om Lemmy i Motörhed, fick just ett sms från min goda vän Mona. Hon är på festival i frankrike just nu. Också säger hon: Jag hör av mig när jag kommer hem, har just festat med Motörhead.
Hur många här inne skulle döda för att få festa med Motörhead?
Jag har bara fördomar mot folk som är förutsägbara. There must be a leak somewhere, 'cause I can feel the GAS protruding my skin, running through my veins.
MikeO skrev:Å dör han kommer han i alla fall inte att förmultna.
Och kremering är inte att tala om.
Han kommer att brinna i decennier!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..