Rambling Thread
Rambling Thread
Har ni lust att berätta om er dag? Få ut era aggresioner? Eller bara reflektera allmänt över olika saker. Gör det här.
Som varför måste bankkortet och koden komma separat?
Som varför måste bankkortet och koden komma separat?
- knedy
- VIP medlem
Re: Rambling Thread
Idag så vaknade jag av att bussgods ringde, jag gick upp och busade med hundarna.. åt ett kokat ägg, öppnade en trocadero som jag inte druckit upp än men sippat på hela dagen. Lyssnat på musik, sett på lite tv-serier, photoshoppat och nu ska jag duscha och fara ut strax. Jävla skitväder är det ute idag nämligen. 

Kan du inte lista ut det själv?MrFredrik skrev:Som varför måste bankkortet och koden komma separat?

Officiell stormästare i EB-orden
Re: Rambling Thread
Joo, "för min säkerhet", men jag vill ju kunna använda kortet idag..knedy skrev:Idag så vaknade jag av att bussgods ringde, jag gick upp och busade med hundarna.. åt ett kokat ägg, öppnade en trocadero som jag inte druckit upp än men sippat på hela dagen. Lyssnat på musik, sett på lite tv-serier, photoshoppat och nu ska jag duscha och fara ut strax. Jävla skitväder är det ute idag nämligen.
Kan du inte lista ut det själv?MrFredrik skrev:Som varför måste bankkortet och koden komma separat?
- TDHP
- Forumvärd
GrafZeppelin skrev:Lyckades med ett hat-trick i felaktigheter igår:
1. Åt på McDonalds.
2. Till menyn ingick en gratis supporterpryl för Sverige i fotbolls-EM såhär en vecka efter att vi åkt ut.
3. Jag valde en svensk flagga som hade Coca-Colas och McDonalds loggor tryckta på sig.

Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul!
TDHP
Resten är bara för att det är kul!

TDHP
- Bean
- VIP medlem
- Billy
- Medlem+
- Seaweed
- Hedersmedlem
- Kontakt:
- knedy