Fet spelning på lördag!
-
- Medlem++
Fet spelning på lördag!
Fick igår kväll reda på att jag ska lira på Peace & Love-festivalen med Nejra. Och på största scenen dessutom =) Vi öppnar lördagen på den stora scenen, som senare på dagen kommer besökas av bl. a. W.A.S.P. och Håkan Hellström. Ganska fett sällskap =)
Kommer nog bli riktigt häftigt, särskilt om det är mycket folk. Jag ryser fanimej när jag tänker på det =)
Någon som ska dit? Kom gärna och titta!
Kommer nog bli riktigt häftigt, särskilt om det är mycket folk. Jag ryser fanimej när jag tänker på det =)
Någon som ska dit? Kom gärna och titta!
Fender - Squier - Tobias - Gibson - Ampeg
Re: Fet spelning på lördag!
Woah vad ballt! Grattis
Synd att jag inte kommer på Peace&Love (Vill så gärna gåååÅÅ!)
Lycka till på spelningen!

Synd att jag inte kommer på Peace&Love (Vill så gärna gåååÅÅ!)

Lycka till på spelningen!

- newheartshadow
- VIP medlem
- Simon Andersson
- Medlem++
- Billy
- Medlem+
- Klinta
- Medlem+
Kul! Spelar själv med Lasse Lindh på fredagen, vi kanske ses backstage med varsin nachos och bärs i handen (om du stannar nån dag extra dvs).
P o L har grymt backstageområde med bar och grill, så det ser jag fram emot. Spelningen också såklart...
Ska försöka hinna se dig på lördagen men vet inte när jag åker hem.
Annars, lycka till!
P o L har grymt backstageområde med bar och grill, så det ser jag fram emot. Spelningen också såklart...
Annars, lycka till!
-
- Medlem++
Ja, just det, jag såg att Lasse skulle spela. Vi kommer väl antagligen åka dit först på lördagen och stanna den kvällen. Men om du är kvar på lördagen så kanske vi ses. Jag kommer ju knappt ihåg hur du ser ut i och för sig, hehe =)Klinta skrev:Kul! Spelar själv med Lasse Lindh på fredagen, vi kanske ses backstage med varsin nachos och bärs i handen (om du stannar nån dag extra dvs).
Annars, lycka till!
Fender - Squier - Tobias - Gibson - Ampeg
- Klinta
- Medlem+