För några månader sedan fick jag en gitarrkropp skickad till mig via bussgods. Döm av min förvåning när jag får ta mig sisådär 3 mil utanför stockholm till upplands väsby för att hämta ut paketet, istället för att hämta ut det på cityterminalen i centrala stockholm. jippi.
nu köpte jag en baskropp av melodika här på forumet och bad således honom säga till bussgods att skicka paketet till cityterminalen istället för upplands väsby. detta framförs till speditörerna, men så kollar man på paketsöket på bussgods hemsida. vart har de levererat paketet? självklart till upplands jävla väsby.
idioter!
vad håller bussgods på med?!
- maltjik
- Medlem+
vad håller bussgods på med?!

ovation magnum II | peavey mk IV | lab series 2x15"
-
- Medlem++
Re: vad håller bussgods på med?!
Hehe.....de tänkre väl "Stockholm som Stockholm" ?
- maltjik
- Medlem+
förra gången jag var ute där och skulle hämta paket så frågade jag om det var någon särskilld anledning som paketet hamnat där, men det hade snubben inget bra svar på.
kan ju säga att det inte är supersmidigt att ta sig dit om man inte har bil. och det har ju faktiskt inte var och en i stockholm...
kan ju säga att det inte är supersmidigt att ta sig dit om man inte har bil. och det har ju faktiskt inte var och en i stockholm...

ovation magnum II | peavey mk IV | lab series 2x15"
- Diesel
- Medlem++
Re: vad håller bussgods på med?!
Är det inte så?RolleHarris skrev:Hehe.....de tänkre väl "Stockholm som Stockholm" ?
Edit: tänk då på när de säger norrland på nyheterna..
Senast redigerad av Diesel den tor 26 jun 2008, 21:28, redigerad totalt 1 gånger.
- MALA
- Distributör
De har ju omlastningscentralen i Upplands Väsby så den passerar ju där oavsett om den ska vidare till Stockholm. Spårar man kommer den garanterat vid någon tidpunkt finnas i UV, har dom angett att det är slutstation?
Lighthouse basar www.lighthouse-bass.se
- cub
- Medlem++
- Sunken
- Medlem++
- Kontakt: