Thunderbird
- blackparkas
- Medlem++++
- blackparkas
- Medlem++++
- blackparkas
- Medlem++++
Nej det tror jag inte, men någonstans måste ju budgivningen börja.
Och inte är du väl så dum att du hellre slår sönder den än får iaf 6000 för den?
Om du får ut 6000 spänn för en bas byggd av papper måste det ju anses som väldigt bra?
Och inte är du väl så dum att du hellre slår sönder den än får iaf 6000 för den?
Om du får ut 6000 spänn för en bas byggd av papper måste det ju anses som väldigt bra?

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
- blackparkas
- Medlem++++
Johannes skrev:Jag skulle absolut hellre smasha basen än släppa den för 6 papp. Det kan det ju vara värt. On with the show! Jag och Paul!
Som sagt, det var inte tänkt att du skulle sälja den för 6000, jag ville hjälpa dig få igång en budgivning så du blev av med yxan nå´n gång.
Det är bättre starta lite lågt..
Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Dumt att starta budgivning om man inte vet säkert att det kommer att nå en rimlig nivå, om någon bjuder t.ex. 6 000 och ingen bjuder över så måste man ju neka vinnaren att få köpa basen vilket inte är så schysst. Därav inget sådant för mig.
Senast redigerad av gäst den tis 01 jul 2008, 23:13, redigerad totalt 1 gånger.
-
- VIP medlem
Köp nu Johannes T-bird så han kan köpa sin efterlängtare Warwick 5:a.. 

http://www.basstore.se" onclick="window.open(this.href);return false;
- Klopper
- Hedersmedlem
Sätt ett lägsta pris och ge dig till tåls till den rätta köparen dyker upp.
T-bird är en fin bas som inte bör säljas för kaffepengar.
Tyvärr för få strängar för mig och en för tom plånbok.
Lycka till Johannes.
T-bird är en fin bas som inte bör säljas för kaffepengar.
Tyvärr för få strängar för mig och en för tom plånbok.
Lycka till Johannes.
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!

- Klopper
- Hedersmedlem
That´s the spirit!Johannes skrev:En sådan här blir det:marcbass skrev:Köp nu Johannes T-bird så han kan köpa sin efterlängtare Warwick 5:a..

"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.

- Klopper
- Hedersmedlem
Haha!Johannes skrev:Klopper/Rumpeldunken:
Ingen fara, den här basen har varit till salu sedan Dacke-fejden, förr eller senare köper någon den. Jag skulle aldrig sälja något för mindre pengar än vad jag vill ha, då behåller jag hellre. Eller slår den i småbitar i första Friday Nights-videon...
Dacke-fejden! Då är den helt klart vintage!
Smashar du den i en video bussar jag Danne på dig!