Nu kommer det katt-bebisar !!! NYA BILDER !!! =)

Prata om vad du vill (behöver inte beröra bas-världen), här är alla ord välkomna!
Användarvisningsbild
cub
Medlem++

Inlägg av cub »

Seaweed skrev:Då var det klart. Jag ska skaffa katt. Rätt svårt att vara arg när man ser en sån fluffis!
Av erfarenhet kan jag säga att man kan bli rätt irriterad när de klöser en i ansiktet var 10e minut hela natten för att de är uttråkade... :lol:
Användarvisningsbild
macahan
Medlem+++

Inlägg av macahan »

inte då.. dom är ju skitmysiga när dom är små.. det är när dom har blivit stora och smarta som dom är jobbiga.. när dom gör saker som dom vet irriterar och att dom inte får..
Användarvisningsbild
whatawaste
Medlem++

Inlägg av whatawaste »

Seaweed skrev:
whatawaste skrev:
Seaweed skrev:Då var det klart. Jag ska skaffa katt. Rätt svårt att vara arg när man ser en sån fluffis!
Klart du ska !!! Ska vi göra ett byte ??? :lol:
Vill du byta tillbaka Tracen? ;)
Äh...skoja bara ! Iofs skulle ju din ValveDrive sitta fint ! :wink:
Användarvisningsbild
whatawaste
Medlem++

Inlägg av whatawaste »

macahan skrev:inte då.. dom är ju skitmysiga när dom är små.. det är när dom har blivit stora och smarta som dom är jobbiga.. när dom gör saker som dom vet irriterar och att dom inte får..
+8292992 !

Men det är därför jag gillar katter. De är självständiga, EGO och förbannat envisa varelser som inte bryr sig ett smack om nån annan än sig själva.... De gör som de vill, inte som de SKA. Vill de kela, då duger man. Vill MAN kela och de är på fel humör, så märker man det fort... :shock:

Kattungarna är sköna !!! De jagar/biter/bråkar med varandra för att i nästa sekund ligga och gosa tillsammans.

Morsan är nog så trött på dem ibland, och när de bråkar/busar med henne får de sig en omgång. :wink:

Blir svårt att lämna bort dem, men tyvärr kan man ju inte ha 5 helgalna katter hemma. :cry:

Två verkar vara mer eller mindre borttingade, men finns intresse - hör av er. :wink:

Pris: Självkostnadspris, dvs. pluringarna för besiktning och vaccination etc. Runt 1000:-
Indigo
Medlem++

Inlägg av Indigo »

Var i vårat avlång land finns kattungarna?
Fender - Squier - Tobias - Gibson - Ampeg
Användarvisningsbild
kanifflesmannen
Medlem+

Inlägg av kanifflesmannen »

Bild

Bild

Bild

Bild
Hunden tycker det är spännande med en ny liten lekkamrat. :)
Manne Basic XLR- Yamaha BBN5 - Fender precision - Fender Kingman - Squier Cklassic Vibe
Jazz, Hiwatt B40 köksstärkare.
Ashdown MAG300EVO II med Hartke VX115, Sunn 4x10. PrataBasdist nr 3, Boss SYB-5, Ampeg PF-500, TKS 212

http://irenepanik.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarvisningsbild
whatawaste
Medlem++

Inlägg av whatawaste »

Coolt !

Kommer du ihåg när killen bytte ögonfärg ?

Katterna finns i Stuvsta/Huddinge. :wink:
Spector NS2
Spector Euro 4 LXTW
Spector Timbre

Mesa D800 med PH412
Användarvisningsbild
kanifflesmannen
Medlem+

Inlägg av kanifflesmannen »

Inte exakt men det var kanske två veckor sen eller nåt.
Han är ungefär 8 veckor nu.
Manne Basic XLR- Yamaha BBN5 - Fender precision - Fender Kingman - Squier Cklassic Vibe
Jazz, Hiwatt B40 köksstärkare.
Ashdown MAG300EVO II med Hartke VX115, Sunn 4x10. PrataBasdist nr 3, Boss SYB-5, Ampeg PF-500, TKS 212

http://irenepanik.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarvisningsbild
whatawaste
Medlem++

Inlägg av whatawaste »

kanifflesmannen skrev:Inte exakt men det var kanske två veckor sen eller nåt.
Han är ungefär 8 veckor nu.
Ok. Dessa är snart 6 veckor men har samma svart-blåa ögon än så länge. De blir lite mer personliga när de får "rätt" ögonfärg. :wink:

NU är de hur roliga som helst. Busar, jagar varandra, bråkar med morsan och är ÖVERALLT !!! :lol: Spinner och gosar när man klappar dem i knät. ( om de inte är på bushumör - små tänder är VASSA ! )

Vi har bestämt att göra oss av med alla. :cry: Kommer bli tungt att lämna bort dem, men samtidigt skönt att ge mamma Wilma lite lugn och ro. Hon är minst sagt trött på dem.... :roll:

Att sälja katter är inte lätt.....många idioter som vill veta ALLT via mail sen försvinner dem. :roll: Nu "skänker" vi bort dem mot att "besiktnings- och vaccinations-kostnad", och det blir väl ännu värre... :evil:

Det viktigaste är att de får bra hem ! ( Man har ju blivit fäst vid dem, som små barn.... ) :oops:
Spector NS2
Spector Euro 4 LXTW
Spector Timbre

Mesa D800 med PH412
Användarvisningsbild
Seaweed
Hedersmedlem
Kontakt:

Inlägg av Seaweed »

Ooooh jag önskar att min nya lägenhet vore inflyttningsklar nu, då hade jag inte tvekat!
Bas > distpedaler > stor förstärkare
Användarvisningsbild
Folxam
Medlem+

Re: Nu kommer det katt-bebisar !!! NYA BILDER !!! =)

Inlägg av Folxam »

whatawaste skrev:Bild
Bild

hehe söta små odjur det där!!

Jag älskar skogisar / maine coon ... sen att det kanske är lite hederlig bonnkatt i gör ju inget ...
Senast ändrad av Folxam den fre feb 30, 2004 13:37, ändrad totalt 4545981732 gånger
Användarvisningsbild
whatawaste
Medlem++

Re: Nu kommer det katt-bebisar !!! NYA BILDER !!! =)

Inlägg av whatawaste »

Folxam skrev:
whatawaste skrev:Bild
Bild

hehe söta små odjur det där!!

Jag älskar skogisar / maine coon ... sen att det kanske är lite hederlig bonnkatt i gör ju inget ...
Just den ledsna kissekatten blev tingad idag, så han blir nog lycklig i sitt nya hem... :D

Seaweed: Klart du ska ha kissemiss när du flyttat... :wink:
Spector NS2
Spector Euro 4 LXTW
Spector Timbre

Mesa D800 med PH412
Skriv svar