In Flames

Prata om vad du vill (behöver inte beröra bas-världen), här är alla ord välkomna!
Skriv svar
gäst

In Flames

Inlägg av gäst »

Efter den långa turnén blir det äntligen spelning här i landet. Först i Annexet (Globen) den 30 oktober och sedan i Lisebergshallen den 1 november.

Jag har köpt biljetter till 30 oktober, eftersom Göteborg (Hemmaplan=Häftigare) var för långt bort...
DET KOMMER BLI GRYYYYYYYYYYYYYYMT!!!! :joy:

Nån som ska gå?
Användarvisningsbild
klegg
Medlem

Inlägg av klegg »

Har haft svårt för In Flames sedan Jester Race men tyckte iofs att Clayman hade några travliga låtar, resten är nicht so gut.
Det blir nog inte att se. :)
Oh brave new world.
gäst

Inlägg av gäst »

klegg skrev:Har haft svårt för In Flames sedan Jester Race men tyckte iofs att Clayman hade några travliga låtar, resten är nicht so gut.
Det blir nog inte att se. :)
Har noll koll på deras skivor, men det jag vet är att jag gillar dom :D
Användarvisningsbild
Punkster
Medlem+++

Inlägg av Punkster »

Clayman och Whoracle gillade jag riktigt skarpt när jag hade min metalperiod runt 16-17 år. Dom håller fortfarande tycker jag, om man sugen på den sortens musik. Reroute to Remain och Soundtrack to your escape tycker jag fortfarande om, iaf vissa låtar. Come Clarity är inte alls min kopp te.

Skulle gärna se dom om dom spelade lite närmare, men jag gillar dom inte tillräckligt skarpt för att styra upp en resa till Sthlm eller Gbg med allt vad det innebär.
/Linus
Användarvisningsbild
ZoggeY
Medlem+

Inlägg av ZoggeY »

Annexet ska jag definitivt fixa biljetter till! Såg dom på Grönan, det var jävlgt häftigt så jag tänker inte missa dom.
Användarvisningsbild
Simon Andersson
Medlem++

Inlägg av Simon Andersson »

jag ska kolla in dem nästa helg. då spelar vi tillsammans med dem i milano. kommer bli riktigt skoj!
gäst

Inlägg av gäst »

ZoggeY skrev:Annexet ska jag definitivt fixa biljetter till! Såg dom på Grönan, det var jävlgt häftigt så jag tänker inte missa dom.
Jo just det...Missade ju det :cry: Men nu jävlar! :twisted:
gäst

Inlägg av gäst »

bassdude skrev:jag ska kolla in dem nästa helg. då spelar vi tillsammans med dem i milano. kommer bli riktigt skoj!
Åfan...Najs! Milano verkar vara en trevlig håla. Skulle vara skoj att besöka någon gång...
Användarvisningsbild
ZoggeY
Medlem+

Inlägg av ZoggeY »

bassdude skrev:jag ska kolla in dem nästa helg. då spelar vi tillsammans med dem i milano. kommer bli riktigt skoj!
Sweet, lycka till!
Användarvisningsbild
Hjalle
Medlem

Inlägg av Hjalle »

Jajamensan, hemmaplan i lisebergshallen blir hur grymt som helst :D .
köpte igår.
och the haunted månaden inan blir nästan ännu bättre :D :D .
Fender Jazz CS 64, Fender Roscoe Beck V, Gewa Kontrabas, Aguilar DB680, Aguilar Tonehammer 500, Aguilar SL410x, Aguilar GS410
gäst

Inlägg av gäst »

The Haunted, var?
Användarvisningsbild
Punkster
Medlem+++

Inlägg av Punkster »

Vissa har det bra. Milano, Konsert o In Flames. Men jag är inte bitter, nädå :lol:
/Linus
Användarvisningsbild
Hjalle
Medlem

Inlägg av Hjalle »

The Haunted kommer spela på The Brew House i göteborg den 2 oktober.
Kolla ticnet, fett värt.
Fender Jazz CS 64, Fender Roscoe Beck V, Gewa Kontrabas, Aguilar DB680, Aguilar Tonehammer 500, Aguilar SL410x, Aguilar GS410
gäst

Inlägg av gäst »

Hjalle skrev:The Haunted kommer spela på The Brew House i göteborg den 2 oktober.
Kolla ticnet, fett värt.
Synd att det var så långt bort...och den andra spelningen var i Malmö :roll:
Användarvisningsbild
Hjalle
Medlem

Inlägg av Hjalle »

Men det är bara att komma, ett måste för mig.
Otroligt sjyst band om man frågar mig.
Bara sätta sig på ett tåg eller buss, biljetten är ju sjukt billig, 250 kronor kalasbra. :D
gäst

Inlägg av gäst »

Hjalle skrev:Men det är bara att komma, ett måste för mig.
Otroligt sjyst band om man frågar mig.
Bara sätta sig på ett tåg eller buss, biljetten är ju sjukt billig, 250 kronor kalasbra. :D
250:- tur och retur då eller? Fast nä..måste ändå hoppa detta :roll:
Användarvisningsbild
Kaufmann
Medlem+

Inlägg av Kaufmann »

Skulle aldrig betala enkomt för att se detta band. Så jävla bra är de inte. Men om jag var på någon form av festival och de inte krockade med något annat trevligt band skulle jag gärna se dem.
Min dator förstår mig inte

http://soundcloud.com/konstantinmusic" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/moskamusic" onclick="window.open(this.href);return false;
https://soundcloud.com/larsaandthebluebords" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/paddymaloneband" onclick="window.open(this.href);return false;
gäst

Inlägg av gäst »

Jag skulle ta betalt för att se detta band.
Användarvisningsbild
ZoggeY
Medlem+

Inlägg av ZoggeY »

MrFredrik skrev:Jag skulle ta betalt för att se detta band.
Vad har du emot dom då?
Användarvisningsbild
Hjalle
Medlem

Inlägg av Hjalle »

Ne ja mena biljetten för att komma in och se dom, igen aning vad tåget eller bussen skulle kosta.

Smaken är ju som baken :P jag gillar dom i alla fall.
Användarvisningsbild
Hellish
Medlem+++
Kontakt:

Inlägg av Hellish »

MrFredrik skrev:Jag skulle ta betalt för att se detta band.
Hehe.. Ja SÅ dåliga är de inte. Inte live i alla fall. Fast jag måste säga att tre av fyra gånger jag har sett dem live har de uppträtt ganska så slött. Piggast var de första gången de lirade i Umeå. Damn vilket ös!
Skriv svar