semesterplaner

Prata om övriga saker som rör bas-världen
Användarvisningsbild
200071
Hedersmedlem

Inlägg av 200071 »

Jag vill också kolla!

:D
Användarvisningsbild
Liten
Hedersmedlem

Inlägg av Liten »

Hmmm... har ju i princip hälften så långt att åka som sprakas.. vad var det för ny adress?

;)
Bild Presentazione! uppdaterad - 20120429
Användarvisningsbild
Klopper
Hedersmedlem

Inlägg av Klopper »

Låter nästan som det är läge för en PB-träff hos Christian.
Parkas målar tak och resten dricker gott och ser till att taket blir ordentligt struket under glada och så småningom lätt påstrukna hejarop! :lol:
Christian!
Om du tar 100:- i inträde så lär du förmodligen täcka åtskilligt av mellanskillnaden på Parkas 10 lök och den faktiska kostnaden på en Custom Enhörning! Det är nog många som vill se Parkas osa svavel! :wink:
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller! :-)
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Användarvisningsbild
unicornbass
Medlem+

Inlägg av unicornbass »

Klopper skrev:
unicornbass skrev:
blackparkas skrev:Moahahaha...

Jag kan hjälpa till att måla, om du bygger en Unicorn Bergatroll Ltd.
(För 10 000) :D
Om klopper kommer med drickat så vete fan om det inte är värt det! :D :D :D :D
Fan vad jag blev sugen på att göra en raid till Gröna skylten och sedan bege mig åt skånehållet till!

En sån syn!
Två stollar sitter lojt utflutna i solstolar och blir allt slirigare medans den tredje åkallar diverse makter när han för förtitolfte gången skvätt färg i skägget sitt! :lol:

8) 8) Badrumstaket klart för länge sen... nu är det parkas tur :wink: . Fått upp köket med låddämpare och andra coola sasker jag inte visste fanns på ett IKEA kök. Inga skämt om möbler igen, Tar kanske fram paddeln då (fender) :lol: Paddel, fender, båt... hmm börjar bli ett tema av det här... :lol: :lol:

Pratabasträff med grillning och öltunna har vi plats för till våren eller så här på landet, hade varit klart fett att anordna så jag spar taket tills dess, Parkas :wink:
http://www.unicornbass.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.facebook.com/UNICORNbass" onclick="window.open(this.href);return false;
Skriv svar