Squier VM P-bas TB - SÅLD!
- groovyjr
- VIP medlem
Squier VM P-bas TB - SÅLD!
Squiers Vintage Modified P-bas TB - SÅLD!!!
Senast redigerad av groovyjr den ons 16 jul 2008, 23:52, redigerad totalt 1 gånger.
If it ain't got groove it ain't got soul...
Gear: bas | od | dist | fuzz | rörhäck
Gear: bas | od | dist | fuzz | rörhäck
- PopMumin
- Medlem
Med risk för att skämma ut mig totalt: Hur använder man ett tumstöd som sitter under strängarna? Man kan väl knappast sätta tummen på det, om man inte spelar med handleden.
Sjukt snygg bas också. Om jag bara haft pengar...

Sjukt snygg bas också. Om jag bara haft pengar...

Jag har bara fördomar mot folk som är förutsägbara.
There must be a leak somewhere, 'cause I can feel the GAS protruding my skin, running through my veins.
Antoniotsai P-bas, liten usel Crate
There must be a leak somewhere, 'cause I can feel the GAS protruding my skin, running through my veins.
- knedy
- VIP medlem
- PopMumin
- Medlem
Självklart! Vad dum jag känner mig.knedy skrev:Man spelar med tummen.PopMumin skrev:Med risk för att skämma ut mig totalt: Hur använder man ett tumstöd som sitter under strängarna? Man kan väl knappast sätta tummen på det, om man inte spelar med handleden.![]()

Jag har bara fördomar mot folk som är förutsägbara.
- 200071
- Hedersmedlem
Känn dig inte SÅ dum! I det här fallet är det ju inte ett tumstöd utan ett fingerstöd! Så vi kan säga att groovyjr förvillade dig.PopMumin skrev:Självklart! Vad dum jag känner mig.knedy skrev:Man spelar med tummen.PopMumin skrev:Med risk för att skämma ut mig totalt: Hur använder man ett tumstöd som sitter under strängarna? Man kan väl knappast sätta tummen på det, om man inte spelar med handleden.![]()
- peter_s
- Medlem++