PB-dist DESIGN - sluttestet
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
- peter_s
- Medlem++
Det där är nog, milt uttryckt, en sanning (läs groovyjrs inlägg i ämnet ovan). Men för den som gillar småpill och har mycket tålamod kan det nog vara kul att bygga ihop en, och att försöka få till den där perfekta overdriven. Albin berättade vid testtillfället att han själv har suttit mycket och pulat med just det.200071 skrev:Den kommer eventuellt ut som byggsats senare, men den blir kanske inte helt enkel att bygga.
- 200071
- Hedersmedlem
Nu ska vi väl säga att i protoypen är det väl helt och hållet handlött, men att de som kommer fram nu har ett tryckt kort som bas så lite enklare blir det nog att pyssla ihop den själv, men det kan nog räcka till ändå, kanske.peter_s skrev:Det där är nog, milt uttryckt, en sanning (läs groovyjrs inlägg i ämnet ovan). Men för den som gillar småpill och har mycket tålamod kan det nog vara kul att bygga ihop en, och att försöka få till den där perfekta overdriven. Albin berättade vid testtillfället att han själv har suttit mycket och pulat med just det.200071 skrev:Den kommer eventuellt ut som byggsats senare, men den blir kanske inte helt enkel att bygga.

- BassiLow
- Medlem++
Kanske jag kan fjäska till mej ett schema av Albin, det kan räcka för mej

http://pratabas.se/viewtopic.php?t=8817" onclick="window.open(this.href);return false; ... oger+silow
http://pratabas.se/viewtopic.php?t=6379" onclick="window.open(this.href);return false;
Revolver
Geddan skrev:Vi pratar bas här.
- groovyjr
- VIP medlem
Tror du kommer att bli riktigt nöjd Anli!anli skrev:Jag skall betala Årnes faktura vid nästa bankinloggning i helgen.
Sen får jag ett paket på posten MUHAHAHA!
Själv filar jag fortfarande på ekonomin för att få råd till en, säger bara den Fuzzen ska jag ha!!!
If it ain't got groove it ain't got soul...
Gear: bas | od | dist | fuzz | rörhäck
Gear: bas | od | dist | fuzz | rörhäck
- kanifflesmannen
- Medlem+
Fick fakturan idag.
Ska betala den nu tänkte jag.
Spännande det här, rena rama julafton.
Ska betala den nu tänkte jag.
Spännande det här, rena rama julafton.

Manne Basic XLR- Yamaha BBN5 - Fender precision - Fender Kingman - Squier Cklassic Vibe
Jazz, Hiwatt B40 köksstärkare.
Ashdown MAG300EVO II med Hartke VX115, Sunn 4x10. PrataBasdist nr 3, Boss SYB-5, Ampeg PF-500, TKS 212
http://irenepanik.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jazz, Hiwatt B40 köksstärkare.
Ashdown MAG300EVO II med Hartke VX115, Sunn 4x10. PrataBasdist nr 3, Boss SYB-5, Ampeg PF-500, TKS 212
http://irenepanik.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
- kmo
- Medlem++
Faktura har dykt upp här oxå. Pröjsas i helgen sen är det bara och vänta
Håller på att göra upp affär med adde_johansson om en Morley wha oxå
Får väl sälja av lite pryttlar för att uppnå nån sorts balans.....

Håller på att göra upp affär med adde_johansson om en Morley wha oxå

Får väl sälja av lite pryttlar för att uppnå nån sorts balans.....
Fender JV Precison-83, Fender J AV62, MM Sabre-79 och Tokai Hardpuncher PB80. Weber Mywatt 200, VT Bass 500, Fender 410, TKS112.
- Rix
- Hedersmedlem
- Kontakt:
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
- 200071
- Hedersmedlem
Ja, det gjorde du bra men så blir du också hyllad på varende pedal som säljs!the_great_alfonzo skrev:Jag är glad över att ha fått en så fantastiskt bra idé. Faktiskt (8)
Hur många har beställt hittils?
9 stycken har gjort en riktig beställning innan den ens är riktigt klar!!! Och antal har dessutom visat stort intresse
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
- 200071
- Hedersmedlem
- knedy
- VIP medlem
Tack!200071 skrev:Det är många som ska applåderas för att detta blivit av men jag ger dig gärna tre:knedy skrev:Kan jag få ta lite cred för pedalen också? Jag behöver bara lite. Jag nöjer mig med tre applåd-smileysar.the_great_alfonzo skrev:Har Årnes och Moody fått nån applåd än??
![]()
![]()

Officiell stormästare i EB-orden
- anli
- VIP medlem
Tycker det är skitkul att Moodyson fick lite spinoff-effekt av sitt underhållade föredrag på Glanshammarträffen.
Sen måste Herr Årnes uppdatera websidan och göra reklam för pedalen.
Otroligt stimulerande och roligt att fått se ideen bli verklighet. Tänk att ens egna intryck sammanföll med andras och med elegant interaktivitet så har säkert pedalen blivit så som jag tycker den boirde vara. SkÅL FÖR DET!
Otroligt stimulerande och roligt att fått se ideen bli verklighet. Tänk att ens egna intryck sammanföll med andras och med elegant interaktivitet så har säkert pedalen blivit så som jag tycker den boirde vara. SkÅL FÖR DET!
TECHNICIÄNS ÖF SPÅCE SHIP EÅRTH THIS IS YÖÜR CÄPTÅIN SPEÄKING YÖÜR ØÅPTÅIN IS DEA̋D
- 200071
- Hedersmedlem
http://basstudio.nu/index.htmlanli skrev:Tycker det är skitkul att Moodyson fick lite spinoff-effekt av sitt underhållade föredrag på Glanshammarträffen.
http://basstudio.nu/TGAfuzz.htm
- Klopper
- Hedersmedlem
Är inte själv intresserad av en fuzz/od men kan inte göra annat än att stämma in i hyllningskören till ett utsökt initiativ och dito genomförande.
Snyggt jobbat kollegor!

Snyggt jobbat kollegor!

"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!

Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
- Myxomatosis
- Medlem+