Stockholm Jazzathon - Världens längsta jam live broadcast!
- Ale
- Medlem++
Stockholm Jazzathon - Världens längsta jam live broadcast!
Kolla in http://stockholmjazzathon.com/
Ett försök till att slå världsrekord för världens längsta jam, håller på tills onsdag. Reglerna är enkla, det får aldrig stanna upp.
För er som är i stan hålls jamet på Clarion Hotel, Ringvägen 98.
Har suttit o kollat ett tag, varit en hel del schyssta grejor!
Ett försök till att slå världsrekord för världens längsta jam, håller på tills onsdag. Reglerna är enkla, det får aldrig stanna upp.
För er som är i stan hålls jamet på Clarion Hotel, Ringvägen 98.
Har suttit o kollat ett tag, varit en hel del schyssta grejor!
Fender
Ampeg
Nova Craft
Ampeg
Nova Craft
- optic
- Medlem+
Jag spelar där imorgon (söndag) med mitt fantastiska band Momo Orchestra!
21-22! Antingen tar ni er dit eller så sitter ni bänkade så jävlar i min låda ska ni få se!
21-22! Antingen tar ni er dit eller så sitter ni bänkade så jävlar i min låda ska ni få se!
Thunderfunk 550-B
EBS 2*12 NEO
Corvette Hot Rod 2005
Thumb BO 01
<3 Tjoffe
www.myspace.com/momoorchestra
EBS 2*12 NEO
Corvette Hot Rod 2005
Thumb BO 01
<3 Tjoffe
www.myspace.com/momoorchestra
- PopMumin
- Medlem
Finns det något schema nånstans för vilka som ska spela?Le Contrebasse skrev:Åh vad drygt det är nu , mest varit riktigt sunkiga grejor senaste timmarna. Väntar på kullhammar o grabbarna fram emot kvällen
Jag har bara fördomar mot folk som är förutsägbara.
There must be a leak somewhere, 'cause I can feel the GAS protruding my skin, running through my veins.
Antoniotsai P-bas, liten usel Crate
There must be a leak somewhere, 'cause I can feel the GAS protruding my skin, running through my veins.
- Ale
- Medlem++
Nej jag hittar inte något, hemsidan var ju inte alltför informativ.PopMumin skrev:Finns det något schema nånstans för vilka som ska spela?Le Contrebasse skrev:Åh vad drygt det är nu , mest varit riktigt sunkiga grejor senaste timmarna. Väntar på kullhammar o grabbarna fram emot kvällen
Fender
Ampeg
Nova Craft
Ampeg
Nova Craft
- PopMumin
- Medlem
Nej, inte direkt.Le Contrebasse skrev:Nej jag hittar inte något, hemsidan var ju inte alltför informativ.PopMumin skrev:Finns det något schema nånstans för vilka som ska spela?Le Contrebasse skrev:Åh vad drygt det är nu , mest varit riktigt sunkiga grejor senaste timmarna. Väntar på kullhammar o grabbarna fram emot kvällen

-
- VIP medlem
- Ale
- Medlem++
Nej nej, det var bara en förhoppningPopMumin skrev:Nej, inte direkt.Le Contrebasse skrev:Nej jag hittar inte något, hemsidan var ju inte alltför informativ.PopMumin skrev:Finns det något schema nånstans för vilka som ska spela?Le Contrebasse skrev:Åh vad drygt det är nu , mest varit riktigt sunkiga grejor senaste timmarna. Väntar på kullhammar o grabbarna fram emot kvällenVart såg du att Kullhammar ska spela?

Fender
Ampeg
Nova Craft
Ampeg
Nova Craft
- Ale
- Medlem++
HAHA nu är det en kille med randig tröja och Steinberger
¨
EDIT: Jäklar vad dom är out nu, snubben med steinbergen ligger hela tiden 2 fjärdedelar fel i båda riktningarna.

EDIT: Jäklar vad dom är out nu, snubben med steinbergen ligger hela tiden 2 fjärdedelar fel i båda riktningarna.
Senast redigerad av Ale den lör 12 jul 2008, 23:04, redigerad totalt 1 gånger.
Fender
Ampeg
Nova Craft
Ampeg
Nova Craft
- Ale
- Medlem++
Hon som just gjorde en kupp och sprang upp, sjöng modalt "summertime" i Dolly Parton Edition, drog en piruett och sprang ner igen.rumpeldunken skrev:Now playing: The Trio with Chris Bell, Mikael Ambjörn and Hasse ThorènLe Contrebasse skrev:Haha kolla in countrybruden!
Vem menar du?

Fender
Ampeg
Nova Craft
Ampeg
Nova Craft
- PopMumin
- Medlem
HahaLe Contrebasse skrev:Hon som just gjorde en kupp och sprang upp, sjöng modalt "summertime" i Dolly Parton Edition, drog en piruett och sprang ner igen.rumpeldunken skrev:Now playing: The Trio with Chris Bell, Mikael Ambjörn and Hasse ThorènLe Contrebasse skrev:Haha kolla in countrybruden!
Vem menar du?
![]()