"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Myxomatosis skrev:Finns det ingen som sänder enbart ljudet? Liiiiite tärt och lyssna på tack vare för klen uppkoppling. Det småhackar liksom hela tiden...
Myxomatosis skrev:Finns det ingen som sänder enbart ljudet? Liiiiite tärt och lyssna på tack vare för klen uppkoppling. Det småhackar liksom hela tiden...
Inte för mig
Retsticka!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Inte för mig
Retsticka!
Indigo skrev:Jaså, de kör fortfarande de där. Trodde att det skulle vara något annat nu när jag har varit borta en stund...
Jag har bara fördomar mot folk som är förutsägbara. There must be a leak somewhere, 'cause I can feel the GAS protruding my skin, running through my veins.
Indigo skrev:Verkar som att det är någon trummis som vill visa upp sina sponsorer, de där skyltarna satt väl inte där tidigare...?
Jag tror inte att de gjorde det, nej.
Jag har bara fördomar mot folk som är förutsägbara. There must be a leak somewhere, 'cause I can feel the GAS protruding my skin, running through my veins.
[quote="GrafZeppelin"]Hmmm... räknas det som jam om det bara står en person på scenen och spelar för sig själv? Just nu en violinist som spelar mollpenta upp och ner.[/quote]
Japp, det räknas.
Haha, nu när jag läst igenom tråden börjar jag ångra att jag outa att jag skulle gå på 21:00!
Thunderfunk 550-B
EBS 2*12 NEO
Corvette Hot Rod 2005
Thumb BO 01