Hagström Bass 210 topp *såld*
Hagström Bass 210 topp *såld*
Hagström Bass 210 topp i fantastiskt kosmetiskt skick, ser ut som ny! Helt orört innanmäte med originalrör. Original galonöverdrag även det i skick som sprillans nytt.
*edit* pluggade in den idag och den fungerar perfekt
*SÅLD till anli*
*edit* pluggade in den idag och den fungerar perfekt
*SÅLD till anli*
Senast redigerad av Gäst den ons 16 jul 2008, 13:51, redigerad totalt 3 gång.
-
- Medlem+++
- fieldflower
- Hedersmedlem
Okej...Synd att jag är så idiotdålig på såntfieldflower skrev:En låda på 4 Ohm som har 2, 4 eller 8 element bör ju gå att göra om till 16 Ohm...rumpeldunken skrev:Ooooh...Den skulle jag vilja ha! Fast så vare det där med 16ohm
Inte världens största operation.

Jag hoppar denna! Har lite annat på ingång...som borde komma snart

- peter_s
- Medlem++
Re: Hagström Bass 210 topp.
En bump bara för att det där kan vara en av de snyggaste förstärkartopparna någonsin.GrafZeppelin skrev:
Stämmer bra..."övningsstärk på landet"Punkster skrev:Va det inte den du köpte för allt för länge sen? Och klippte mitt framför näsan på Rumpisen som skulle ha den som "övningsstärk på landet" eller nåt?

-
- Medlem+
Japp den sär snygg men det finns en snyggare, samma men i tweedpeter_s skrev:En bump bara för att det där kan vara en av de snyggaste förstärkartopparna någonsin.GrafZeppelin skrev:

- Seaweed
- Hedersmedlem
- Kontakt:
Damn! Ultimata hemmastärken!busse skrev:Japp den sär snygg men det finns en snyggare, samma men i tweedpeter_s skrev:En bump bara för att det där kan vara en av de snyggaste förstärkartopparna någonsin.GrafZeppelin skrev:![]()
Bas > distpedaler > stor förstärkare
- anli
- VIP medlem
Inte många som kånkat en så bamsig rörbasförtäkare från Reimersholm till centralstationen, och sedan från uppsala central till Fålhagen. Jag fuktar strupen just nu med kallt vitt vin och lite ost.
Tack Grafen för bra affär! En 210 i mint contition. Jag är så lycklig, önskade egentligen en sån här till 50 års present men det var för trassligt för gumman att ordna innan partyt.
Nu skall det fixas (jaavlar i min) låda!
Tack Grafen för bra affär! En 210 i mint contition. Jag är så lycklig, önskade egentligen en sån här till 50 års present men det var för trassligt för gumman att ordna innan partyt.
TECHNICIÄNS ÖF SPÅCE SHIP EÅRTH THIS IS YÖÜR CÄPTÅIN SPEÄKING YÖÜR ØÅPTÅIN IS DEA̋D
- Klopper
- Hedersmedlem
Grattis Anli, och lycka till med lådandet.anli skrev:Inte många som kånkat en så bamsig rörbasförtäkare från Reimersholm till centralstationen, och sedan från uppsala central till Fålhagen. Jag fuktar strupen just nu med kallt vitt vin och lite ost.

"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!

- anli
- VIP medlem
Dax för en liten round-up efter köpet. Gjorde som bekant lite kondingsbyten och småmods samt skaffade en 1x12 låda (celestion 12" 16 ohm i hagströmslåda)
GRAFEN HAR GÅTT PÅ EN REJÄL NIT
Satt nyss och nojsade med Ricken och Hagströmaren... detta är den optimala hemmastärken!
Rekomenderas om man vill ha vintageton i hemmavolym.
Grafen: jag vill höra dig säga att du ångrar dig.
GRAFEN HAR GÅTT PÅ EN REJÄL NIT

Satt nyss och nojsade med Ricken och Hagströmaren... detta är den optimala hemmastärken!
Rekomenderas om man vill ha vintageton i hemmavolym.
Grafen: jag vill höra dig säga att du ångrar dig.
TECHNICIÄNS ÖF SPÅCE SHIP EÅRTH THIS IS YÖÜR CÄPTÅIN SPEÄKING YÖÜR ØÅPTÅIN IS DEA̋D
- Klopper
- Hedersmedlem
- adde_johansson
- Medlem+
- newheartshadow
- VIP medlem
- Klopper
- Hedersmedlem
Jag kan ge dig lite tips Anli!GrafZeppelin skrev:Jag vill höra dig spela Love Games av Level 42.anli skrev:Grafen: jag vill höra dig säga att du ångrar dig.
Vill gärna se Grafen lång som en baguette i nyllet!

"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.

- anli
- VIP medlem