Kostar runt tretusingen hos tysken. Kollar mest intresset för den dag då jag ska sälja den. Kommer inte ihåg exakt när den köptes, men det var några månader sen, är rätt säker på att det var detta året.
Som ny istortsett, har bara spelat på hemma. Behövs nog lite justering på den dock. E-strängen beter sig inte som den borde. Men det fixas lätt.
Tyckte det verkade sjysst i början. Sen upptäckte jag att jag alltid hoppar ett band för långt upp eller ett band för långt ner hela tiden. Och jag försöker träna bort det. Men då köper jag hellre en "vanlig" bas istället för att ha en shortscale jag inte riktigt är nöjd med, just på grund av att det är shortscale.
Annars är det ju en superb bas! Om man gillar shortscale vill säga.
Tyckte det verkade sjysst i början. Sen upptäckte jag att jag alltid hoppar ett band för långt upp eller ett band för långt ner hela tiden. Och jag försöker träna bort det. Men då köper jag hellre en "vanlig" bas istället för att ha en shortscale jag inte riktigt är nöjd med, just på grund av att det är shortscale.
Okej, jag var bara lite nyfiken.
Fick för mig att du gillade den väldigt mycket.
Men lycka till med säljandet!
Aria Pro II SB-R80 Black 'n Gold
Aria Pro II SB-Elite II
Okej, jag var bara lite nyfiken.
Fick för mig att du gillade den väldigt mycket.
Men lycka till med säljandet!
Jag älskar den! Fast ändå inte.. Jag vet inte. Jag gillar den som bara den ärligt talat. Jag känner mig kluven! Fast jag gillar den mer än vad jag ogillar den. Menmen, som sagt, bara en intressekoll detta så får vi se senare OM jag ska sälja den!