Hur coolt som helst ju!
Nu skall det rockas.....(om jag bara kan klura ut logiken på alla de däringa småknapparna

Hagström Rosita:

Stencoolt!! Kör så det ryker.. Kan du din kvintcirkel är småknapparna lugna gatan!JMP skrev:Är det prata-dragspel jag loggat in på förresten?
Hur coolt som helst ju!
Nu skall det rockas.....(om jag bara kan klura ut logiken på alla de däringa småknapparna)
Det här kanske kan hjälpa?JMP skrev:(om jag bara kan klura ut logiken på alla de däringa småknapparna)
Hahaha...jadu! Så måste det ju vara!
Rix skrev:Stencoolt!! Kör så det ryker.. Kan du din kvintcirkel är småknapparna lugna gatan!
Där har vi det! TACK! .....då finns inga ursäkter längre!Berntsson skrev: Det här kanske kan hjälpa?
http://home.swipnet.se/nydana/stradella.pdf
Ja, detta var dessutom i utomordentligt skick.....både ljud och bild! Men det är klart.....dragspelarna är väl inte kända för att slå sönder hotellrum eller sina instrument efter giggenDiesel skrev:Sånna är jävligt coola
Har en polare som har ett typ likadant
Det sa jag oxå när jag hade axlat besten och drog till i den.......satan vilket tryck det är i dem!Gunnar89 skrev:HJÄLP!
Mycket! Jaså....häftigt! Precis....då kan vi jamma någongångcriss skrev:coolt!
jag har ett som ser ut typ exaqkt likadant - fast knappklav!
det är de riktigt grymma coolkatterna som lirar dragspel!!!!
rock!
Kul! Ja, nu är vi en trio.....Criss-Marcbass-JMPs dragspelar-tribunal!marcbass skrev:Ja har ett blått Pärlemo Hagström Dragspel som min mamma spelade på när hon va ung.
Samt min Pappas gamla mandolin..
Skoj o ha.
Och Cajun mat är ju gott!Gunnar89 skrev:Det närmsta som jag har i Hagströmväg är en gammal, isärskruvad 314 gitarrförstärkare men min familj lär visst ha ett dragspel stående hos en släkting... Fast man kan ju använda det till något trevligt som cajun-musik...
Du också?!