SÅLD

Säljesannonser om elbasar och akustiska basar
RolleHarris
Medlem++

Inlägg av RolleHarris »

zackeeee_ skrev:Nope du har en köpare på G i Skåne nu ;)
Tyvärr så blev det ingenting med zackeeee_ då han finansiärer backade ur så nu är det fritt fram för er andra att köpa basen. Den är ju verkligen en klenod. Den enda i sitt slag. Jag vet att några av er är sugna, slå till nu. Priset är ju SJUUUUKT lågt......
Basstore
VIP medlem

Inlägg av Basstore »

RolleHarris skrev:
zackeeee_ skrev:Nope du har en köpare på G i Skåne nu ;)
Tyvärr så blev det ingenting med zackeeee_ då han finansiärer backade ur så nu är det fritt fram för er andra att köpa basen. Den är ju verkligen en klenod. Den enda i sitt slag. Jag vet att några av er är sugna, slå till nu. Priset är ju SJUUUUKT lågt......
Hoppsan. Har detta hänt innan Zackeeee??
http://www.basstore.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarvisningsbild
zackeeee_
Medlem

Inlägg av zackeeee_ »

tsss. detta var inte direkt samma sak ^^ blev lite osäker också om att köpa från privat person , man kan bli otroligt lurad. jag vill som fan men är feg och vågar inte riktigt. så jag köper samma bas fast ny och från affär (i rött)
Gäst

Inlägg av Gäst »

zackeeee_ skrev:tsss. detta var inte direkt samma sak ^^ blev lite osäker också om att köpa från privat person , man kan bli otroligt lurad. jag vill som fan men är feg och vågar inte riktigt. så jag köper samma bas fast ny och från affär (i rött)
Med all respekt så tror jag chanserna att bli lurad av en relativt aktiv PB-are som Rolle Harris är mikroskopiska. Det är en annan sak om man handlar nåt av någon helt anonym på blocket eller tradera med 0 i feedback osv. Vi har stenhård social koll här, värsta villakvarteret! :D
Användarvisningsbild
zackeeee_
Medlem

Inlägg av zackeeee_ »

GrafZeppelin skrev:
zackeeee_ skrev:tsss. detta var inte direkt samma sak ^^ blev lite osäker också om att köpa från privat person , man kan bli otroligt lurad. jag vill som fan men är feg och vågar inte riktigt. så jag köper samma bas fast ny och från affär (i rött)
Med all respekt så tror jag chanserna att bli lurad av en relativt aktiv PB-are som Rolle Harris är mikroskopiska. Det är en annan sak om man handlar nåt av någon helt anonym på blocket eller tradera med 0 i feedback osv. Vi har stenhård social koll här, värsta villakvarteret! :D

ja det känns som det, och jag vet att ni har rätt, men om jag ska va ärlig så tycker jag att man ska känna på instrumentet innan man köper det osv och se om det är bra eller dåligt ljud osv osv . eller egentligen inte jag som tycker det . det är mina päron som även har en del i detta då jag tänkt de skulle lägga ut 2000 , skitsamma nu ,
marcbass du får sluta gnaga på mig nu !
RolleHarris
Medlem++

Inlägg av RolleHarris »

zackeeee_ skrev:
GrafZeppelin skrev:

ja det känns som det, och jag vet att ni har rätt, men om jag ska va ärlig så tycker jag att man ska känna på instrumentet innan man köper det osv och se om det är bra eller dåligt ljud osv osv . eller egentligen inte jag som tycker det . det är mina päron som även har en del i detta då jag tänkt de skulle lägga ut 2000 , skitsamma nu ,
marcbass du får sluta gnaga på mig nu !
Ok till mig sa du 4000kr ;) Nejdå menar inget med det bara synd att det inte blev nån affär för nån av oss. Jag som vill sälja basen och du som ville ha den. En ny i affär är ju inte alls samma som denna som är customshop byggd + att den är det enda exemplaret i världen med den lacken och lönngreppbrädan. Det blir ju inte alls samma att köpa en standard från en affär tyvärr......plus att den kostar BETYDLIGT mycket mer om du skulle beställa en ny från Warwick............
Senast redigerad av RolleHarris den mån 14 jul 2008, 22:28, redigerad totalt 1 gånger.
Gäst

Inlägg av Gäst »

zackeeee_ skrev:men om jag ska va ärlig så tycker jag att man ska känna på instrumentet innan man köper det osv och se om det är bra eller dåligt ljud osv osv
Ja, det håller jag med om! Varför inte ta en liten tur till Dalarna? Det är väldigt vackert vid den här tiden på året. Och så prutar du av reskostnaden på priset.

*edit* Eller också kanske dina päron kan prata med Rolle och komma överens om nån form av returrätt om den inte funkar som den ska, vilket (med tanke på att det är Warwicks customshop för höge farao!) nog inte är någon större risk.
Senast redigerad av Gäst den mån 14 jul 2008, 22:34, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Noelredding
Medlem++

Inlägg av Noelredding »

GrafZeppelin skrev:
zackeeee_ skrev:men om jag ska va ärlig så tycker jag att man ska känna på instrumentet innan man köper det osv och se om det är bra eller dåligt ljud osv osv
Ja, det håller jag med om! Varför inte ta en liten tur till Dalarna? Det är väldigt vackert vid den här tiden på året. Och så prutar du av reskostnaden på priset.
Det går knappt att ta något du säger på allvar med den där avatarn, GrafZeppulum :lol:
Rickenbacker 4003 -13, Hagström HIIB -68, Boosey & Hawkes "Golden Strad" kontra från Ungern ca. 60-tal
Gallien Krueger MB150S, Kustom DE300 + Ashdown 4x10
Mr Praline
Medlem+++

Inlägg av Mr Praline »

Noelredding skrev:
GrafZeppelin skrev:
Det går knappt att ta något du säger på allvar med den där avatarn, GrafZeppulum :lol:
Har ni förresten sett här Daker in action? :lol: :lol:
Gäst

Inlägg av Gäst »

Haha, okej, jag byter tillbaka!
Användarvisningsbild
zackeeee_
Medlem

Inlägg av zackeeee_ »

to late now . har beställt ny från warwick 13000 kr bara :D
i rött vilket jag tycker är snyggare än bling blått
RolleHarris
Medlem++

Inlägg av RolleHarris »

hehe....men så är du ju från skåne
Användarvisningsbild
zackeeee_
Medlem

Inlägg av zackeeee_ »

haha ;) det har du rätt i.
RolleHarris
Medlem++

Re: Bling bling Warwick.SÅLD

Inlägg av RolleHarris »

SÅLD
Användarvisningsbild
the_great_alfonzo
Medlem+++

Inlägg av the_great_alfonzo »

tiiiill marcbass.. :P ? Har du kvar dom gamla bilderna som fanns i första inlägget?

ps. blå leds.. där sa du nåt..!!
Basstore
VIP medlem

Inlägg av Basstore »

the_great_alfonzo skrev:tiiiill marcbass.. :P ? Har du kvar dom gamla bilderna som fanns i första inlägget?

ps. blå leds.. där sa du nåt..!!
Blå Leds?
nej den har inga leds..
Användarvisningsbild
the_great_alfonzo
Medlem+++

nä, men den skulle göra sej i det menar jag! 8)
Basstore
VIP medlem

Inlägg av Basstore »

jaja de hade varit tufft.
ja har kvar en jäkla massa bilder på basen..
PM:a mig din ´mail adress så ska ja bomba dig pojk..
Användarvisningsbild
the_great_alfonzo
Medlem+++

marcbass skrev:jaja de hade varit tufft.
ja har kvar en jäkla massa bilder på basen..
PM:a mig din ´mail adress så ska ja bomba dig pojk..
I like where this is heading! tunken_green-at-hotmail.com is the shit..
Basstore
VIP medlem

Inlägg av Basstore »

Fixat
Skriv svar