Är idag 5 dagar gammal, och världens pipfransson... Piper för minsta lilla sak.

Visst är han en sockertopp?!

Han är av märket chinchilla.Hellboy skrev:Inte för att dra ner stämningen nu men..... Vad är det för nå´t?Väldigt gullig men det vore kul att veta vad det är för märke och modell på den.....
//J
Liten skrev:men största sannorlikhet.. perfekt att ha under täcket på vintern..
Passa bara så inte Fieldflower ändrar sin signatur till:
Ledsen om jag ollade din råtta, men du sniglade ju min tandborste...
Kattmat?GrafZeppelin skrev:Är det en chinchilla?
Är det borst ämda eller bor stämda?ff´s pfyrix skrev:Nog för att våra djur kan vara borstämda, men mat för det höga kilopriset är No No..Klopper skrev:Kattmat?GrafZeppelin skrev:Är det en chinchilla?![]()
Döp den till Whiskas!
*mutter*Klopper skrev:Är det borst ämda eller bor stämda?ff´s pfyrix skrev:Nog för att våra djur kan vara borstämda, men mat för det höga kilopriset är No No..Klopper skrev:Kattmat?GrafZeppelin skrev:Är det en chinchilla?![]()
Döp den till Whiskas!![]()
Perfekt päls att färga grön och infoga i modell landskapet!![]()
Bara retas med dig.
Det är en gullig lurvboll!
Tror inte att Pandorufluff käkar så mycket heller. = Billig i drift!ff´s pfyrix skrev:*mutter*![]()
Hn´mmmm tror att det är billigare med pandurofluff...*garvar*
Fast ska det vara snoffsigt så..
Det där var den knepigaste kattungen jag nånsin sett.ff´s pfyrix skrev:Bara måste visa sötaste grabben i stan...
Är idag 5 dagar gammal, och världens pipfransson... Piper för minsta lilla sak.Väger 78gram och har ökat duktigt i vikt sen han föddes (då vägde han strax under 60). Han har fått det ädla namnet Pegazo, (efter Aprilia som visserligen stavas med s men det är så tråkigt)
Visst är han en sockertopp?!
Ähh fluffbollarna är billiga i drift, värre med inköpet...*garvar* Jo men den korta tiden du får glänsa lite extra kanske jämnar ut det hela?Klopper skrev:Tror inte att Pandorufluff käkar så mycket heller. = Billig i drift!ff´s pfyrix skrev:*mutter*![]()
Hn´mmmm tror att det är billigare med pandurofluff...*garvar*
Fast ska det vara snoffsigt så..
Fast det hade ju varit en grej att komma med en chillamodul till MJ-träffarna.
Tänkbar konversation.
Fan!
Det var det snyggaste teddygräs jag sett.
Vad är det för något?
Chinchilla!
Bonk, slafs och stänk!
I efter middag serveras rårörd fd MJ-stolle med Mocca de la vacca!
![]()
![]()
![]()
jag trodde det var en hund[/quote]^Noelredding skrev:[quote="Randy "SilverBack&"]ok. jag kanske inte hänger på Animal Planet eller Discovery Chanel hela dagarna...vad fan är en chinchilla?
Nån slags råtta eller?