Joelspatunskij2
- joelspatunskij2
- Medlem
Joelspatunskij2
Hej jag heter Joel och Ska börja ettan på gymnasiet nu till hösten.
Jag spelar bas i två band just nu; Baba ottokar som spelar lite balkan-ska (typ?) och så försöker jag spela lite jazz med ett band som heter Amanda Ek kvartett.
Jag försöker lyssna så mycket som möjligt, mest på det jag får tag på men lite på annat åsså. Jag äger En Squier J-bass standard och en japansk gammal fenderkopia där banden är avplockade. Jag hoppas att jag kommer lära mig ett och annat här!
Jag spelar bas i två band just nu; Baba ottokar som spelar lite balkan-ska (typ?) och så försöker jag spela lite jazz med ett band som heter Amanda Ek kvartett.
Jag försöker lyssna så mycket som möjligt, mest på det jag får tag på men lite på annat åsså. Jag äger En Squier J-bass standard och en japansk gammal fenderkopia där banden är avplockade. Jag hoppas att jag kommer lära mig ett och annat här!
- Klopper
- Hedersmedlem
Du kan inte ens i din vildaste fantasi ana vad du kommer att lära dig här.
Välkommen till oss!

Välkommen till oss!

"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!

Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
- Seaweed
- Hedersmedlem
- Kontakt:
- mangan
- Medlem+
- Liten
- Hedersmedlem
- BBQV
- Forumvärd
- JMP
- Medlem+
- fieldflower
- Hedersmedlem
- BassiLow
- Medlem++
HI å Welkommen
http://pratabas.se/viewtopic.php?t=8817" onclick="window.open(this.href);return false; ... oger+silow
http://pratabas.se/viewtopic.php?t=6379" onclick="window.open(this.href);return false;
Revolver
Geddan skrev:Vi pratar bas här.
- PopMumin
- Medlem
- joelspatunskij2
- Medlem
- Noelredding
- Medlem++
Re: Joelspatunskij2
Jag börjar med ettan!joelspatunskij2 skrev:Hej jag heter Joel och Ska börja ettan på gymnasiet nu till hösten.

skulle med vilja spela Balkan-ska eller jazz men det finns så sjukt lite band i Perstorp så metal fick det bli

Välkommen!
Rickenbacker 4003 -13, Hagström HIIB -68, Boosey & Hawkes "Golden Strad" kontra från Ungern ca. 60-tal
Gallien Krueger MB150S, Kustom DE300 + Ashdown 4x10
Gallien Krueger MB150S, Kustom DE300 + Ashdown 4x10
- GurraG
- Medlem++
Välkommen!
When in doubt, LÄS PÅ! -Chriller
Ja, jag har en keps som det står "besserwisser" på.
www.myspace.com/parisdakarmusic
Ja, jag har en keps som det står "besserwisser" på.
www.myspace.com/parisdakarmusic