Någon som har en BILLIG P eller J-bas kopia till salu?
-
- Medlem++
Någon som har en BILLIG P eller J-bas kopia till salu?
Jag vill införskaffa mej en bättre elbas men vill komma billigt och begagnat undan. Är det någon som vill göra sej av med en kopia? J&D är uteslutet likaså Squiers billigaste byggen.
- 200071
- Hedersmedlem
Re: Någon som har en BILLIG P eller J-bas kopia till salu?
Jag har en svart med guldanodized plektrumskydd och rosewoodbräda. Hopplock men riktigt bra! 2500 tror jag att jag sa i en annan tråd.Gunnar89 skrev:Jag vill införskaffa mej en bättre elbas men vill komma billigt och begagnat undan. Är det någon som vill göra sej av med en kopia? J&D är uteslutet likaså Squiers billigaste byggen.
En P alltså
- rockern
- Medlem+
-
- Medlem++
Intressant... vad vill du ha för den då?rockern skrev:Jag har ett vitt jazz-ihop-plock till salu.
http://pratabas.se/viewtopic.php?t=9521&highlight=
-
- Medlem++
- melodika
- Medlem+
Gunnar89 skrev:Dessvärre är inte jag den rätta köparen... ser gärna att halsen är bandad. Annars lät det helt ok.Dramo skrev:Jag har en Tanglewood J-bass kopia. Svart med vitt p-skydd.
Halsen är avbandad, och behöver fräschas upp lite, sen funkar den utmärkt.
Sköna mickar och sånt, några repor.
Intressant?

Den kanske?
Annars har jag en P-bas (cort) liggandes med, behöver omlackas, annars komplett.
Jazzen 2500kr
P-basen 1200kr
-
- Medlem++
Vi har ju gjort affärer förut utan problem... Den där Jazzen är ju helt klart intressant men vete 17 om jag har råd... Livet som student är inte gratis...melodika skrev:Gunnar89 skrev:Dessvärre är inte jag den rätta köparen... ser gärna att halsen är bandad. Annars lät det helt ok.Dramo skrev:Jag har en Tanglewood J-bass kopia. Svart med vitt p-skydd.
Intressant?
Den kanske?
Annars har jag en P-bas (cort) liggandes med, behöver omlackas, annars komplett.
Jazzen 2500kr
P-basen 1200kr
- melodika
- Medlem+
Jo klart du harGunnar89 skrev:Vi har ju gjort affärer förut utan problem... Den där Jazzen är ju helt klart intressant men vete 17 om jag har råd... Livet som student är inte gratis...melodika skrev:Gunnar89 skrev:Dessvärre är inte jag den rätta köparen... ser gärna att halsen är bandad. Annars lät det helt ok.Dramo skrev:Jag har en Tanglewood J-bass kopia. Svart med vitt p-skydd.
Intressant?
Den kanske?
Jazzen 2500kr
P-basen 1200kr

Kropp: solid al (fenix)
Hals: Eden
Stämmisar: Schaller
-
- Medlem++
Jag funderar lite... vi kan väl snacka lite på msn om detta?melodika skrev:Jo klart du harGunnar89 skrev:Vi har ju gjort affärer förut utan problem... Den där Jazzen är ju helt klart intressant men vete 17 om jag har råd... Livet som student är inte gratis...melodika skrev:Gunnar89 skrev:Dessvärre är inte jag den rätta köparen... ser gärna att halsen är bandad. Annars lät det helt ok.Dramo skrev:Jag har en Tanglewood J-bass kopia. Svart med vitt p-skydd.
Intressant?
Den kanske?
Jazzen 2500kr
P-basen 1200kr![]()
- melodika
- Medlem+
Hinner inte in på msn just nu, men om du är intresserad kan du låna den och provköra i sommar. ETT krav bara: att du löder ihop elektroniken och justerar den (har jag inte hunnit med). O ja att du hämtar den förståsGunnar89 skrev:Jag funderar lite... vi kan väl snacka lite på msn om detta?melodika skrev:Jo klart du harGunnar89 skrev:Vi har ju gjort affärer förut utan problem... Den där Jazzen är ju helt klart intressant men vete 17 om jag har råd... Livet som student är inte gratis...melodika skrev:Gunnar89 skrev:Dessvärre är inte jag den rätta köparen... ser gärna att halsen är bandad. Annars lät det helt ok.Dramo skrev:Jag har en Tanglewood J-bass kopia. Svart med vitt p-skydd.
Intressant?
Den kanske?
Jazzen 2500kr
P-basen 1200kr![]()

- Punkster
- Medlem+++
http://www.tradera.com/Precisions_Bass_ ... n-68414075
En sån har jag. Kan verkligen rekommendera den, för det priset är den grym! Tror att Hosse också har en. Sen var det nån mer som pratade om att skaffa en.
Finns för övrigt som J-bas också.
En sån har jag. Kan verkligen rekommendera den, för det priset är den grym! Tror att Hosse också har en. Sen var det nån mer som pratade om att skaffa en.
Finns för övrigt som J-bas också.
/Linus
- rockern
- Medlem+
En 2000 hade jag väl tänkt mig.Gunnar89 skrev:Intressant... vad vill du ha för den då?rockern skrev:Jag har ett vitt jazz-ihop-plock till salu.
http://pratabas.se/viewtopic.php?t=9521&highlight=