Prata Bas träff SÖDER!!!! Intresse?
-
- VIP medlem
-
- VIP medlem
noterat.
Givetvis som ni som anmält er nu skrivit. Allting beror på datum ju..
Just nu är de bara anmälan för att se intresset.
Givetvis som ni som anmält er nu skrivit. Allting beror på datum ju..
Just nu är de bara anmälan för att se intresset.
http://www.basstore.se" onclick="window.open(this.href);return false;
- Makten
- Medlem++
Det tror jag säkert, men det finns säkert ett litet fåtal som verkligen avskyr mig också. Och ganska många som tycker att jag är en jobbig jävel, men det är helt okej.200071 skrev:Du har fel!
Jag tror/vet att det är många som ser fram mot att träffa dig och diskutera allt från meningen med livet till Faradays bur och teorier om material i stall.

Det är ganska intressant det där med att träffa folk som man snackat med på nätet. Oftast så får man efteråt en helt annan respekt för varandra och det blir aldrig något groll. Det skulle vara pinsamt på något vis. Men bakom datorskärmen är det andra sidor som visas. Jag på mitt vis, andra på sitt.
Jag träffar gärna vem som helst som kan acceptera oliktänkande, men det finns tyvärr ganska många här som inte verkar klara det. Inte på nätet i alla fall.

Skriv som klåpare om du vill uppfattas som en klåpare.
- PopMumin
- Medlem
Jag är jätteintresserad, men det beror på vart i skauneland, när och om jag har pengar till tågbiljetter just då.
Jag har bara fördomar mot folk som är förutsägbara.
There must be a leak somewhere, 'cause I can feel the GAS protruding my skin, running through my veins.
Antoniotsai P-bas, liten usel Crate
There must be a leak somewhere, 'cause I can feel the GAS protruding my skin, running through my veins.
Antoniotsai P-bas, liten usel Crate
- lill_frasse
- Medlem+
Det låter som en bra idé. Beror ju på närvarhur om det blir möjligt att åka men i så fall samåker jag gärna. Finns ju lite skövdebor och falköpingsbor och gud vet vad som kan tänkas vilja åka med också.lill_frasse skrev:Finns det intresse för att skramla ihop en bil från Lidköping med omnejd. Fanns väll åtminstonde 3-4 stycken här runtomkring.
- lill_frasse
- Medlem+
Hujeda migJan Brodin skrev:Det låter som en bra idé. Beror ju på närvarhur om det blir möjligt att åka men i så fall samåker jag gärna. Finns ju lite skövdebor och falköpingsbor och gud vet vad som kan tänkas vilja åka med också.lill_frasse skrev:Finns det intresse för att skramla ihop en bil från Lidköping med omnejd. Fanns väll åtminstonde 3-4 stycken här runtomkring.

Vi får väll vänta och se om fler hänger på.
- blackparkas
- Medlem++++
Matte skrev:
Upupup.... Det har varit en trätt i Sthlm, och det dök upp en del Sthlmare. De var en minoritet, men pizza åt vi och sedan så visade Prakas hur man hanterar en Bongo. Så helt misslyckade är de inte........bara nästan
Satte jag mig på den och började krysta bajs?

Jag är på en söderträff tror jag ev kanske.....

Det är låååångt att åka och dyyyyyr soppa men hinner jag köpa en dieselbil så känns det som att det skulle kunna vara aktuellt.
Det var ju aslänge sedan jag var i Danmark dessutom så det vore kanske läge?
Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
- Makten
- Medlem++
Du får plocka upp mig på vägen så kan vi bråka hela vägen från Stockholm.blackparkas skrev:Det är låååångt att åka och dyyyyyr soppa men hinner jag köpa en dieselbil så känns det som att det skulle kunna vara aktuellt.

Skriv som klåpare om du vill uppfattas som en klåpare.
- JMP
- Medlem+
-
- VIP medlem
Önsketänkande...Makten skrev:Det tror jag säkert, men det finns säkert ett litet fåtal som verkligen avskyr mig också. Och ganska många som tycker att jag är en jobbig jävel, men det är helt okej.![]()
- blackparkas
- Medlem++++
Hehe, förmodligen...Makten skrev:Du får plocka upp mig på vägen så kan vi bråka hela vägen från Stockholm.blackparkas skrev:Det är låååångt att åka och dyyyyyr soppa men hinner jag köpa en dieselbil så känns det som att det skulle kunna vara aktuellt.![]()
Fast jag har en känsla av att vi skulle komma rätt bra överens egentligen...

Har umgåtts en hel vecka med dryga stockholmare nu så jag skulle nog klara av några timmars bilresa också

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
-
- VIP medlem
Tycker ja Parkas...
köp en dieselbil med släp nu.
köp en dieselbil med släp nu.

- hosse
- Medlem+++
nu tycker jag Makten har gått lite för långt för att backa ur
du vet att vi kommer tvinga ner dig va? 

www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
-
- VIP medlem
Vi e inga newbies på detta. De löser sig..
- straightedge79
- VIP medlem
Därför är detta en intresse-anmälan!the_great_alfonzo skrev:Men är det inte lite riskabelt det här, om nu en massa snubbar anmäler sej, och ni av det dömer att ni ska ha en stooor lokal, och sen kommer datum, och då försvinner hälften av anmälningarna??
Den "riktiga" anmälan tar vi när vi vet mer ang. datum, plats, kostnad osv.
EGC 500, Oljabacker & Moog Sub Phatty
Verellen Kalaloch, Tecamp 612+215
Verellen Kalaloch, Tecamp 612+215
- optic
- Medlem+
[quote="Noelredding"][quote="optic"]Beror på, får jag slapa mina musikaffärslicks?[/quote]
Allt utom Smoke on the Water ostämt borde väl funka! Men förvänta dig onda ögat om du börjar slå med tummen
[/quote]
Jag kan förklara en sak för dig, och jag kan förklara det jävligt nog. Jag kommer ENBART spela med tummen och ringfingret.
Allt utom Smoke on the Water ostämt borde väl funka! Men förvänta dig onda ögat om du börjar slå med tummen

Jag kan förklara en sak för dig, och jag kan förklara det jävligt nog. Jag kommer ENBART spela med tummen och ringfingret.
Thunderfunk 550-B
EBS 2*12 NEO
Corvette Hot Rod 2005
Thumb BO 01
<3 Tjoffe
www.myspace.com/momoorchestra
EBS 2*12 NEO
Corvette Hot Rod 2005
Thumb BO 01
<3 Tjoffe
www.myspace.com/momoorchestra