Läsvärt!
- Bastappe
- Medlem+
Läsvärt!
Ibanez Musician 924, Höfner Kontra -62, Tokai Hard Puncher, FERNANDESBACKER, Fenderstrata -96 , Ibanez Musician 900, Status Empathy 6:a , Yamaha TRB 4P, Barbeque Village 5:a, Peavey Cirrus 4:a. Avbandad Status 4:a, Squier Jazz CV
- lill_frasse
- Medlem+
-
- VIP medlem
Ed Roman...... Att ni tar den mannen på allvar?!
Han har alltid tagit sina egna idéer som sanningar och spridit dem på sin hemsida. Oftast har de avslutats med att det är det han bygger/säljer´som är det bästa. Visst förekomemr det, men ta det han skriver med en nypa salt om ni inte hört talas om mannen i fråga förut.......

- cub
- Medlem++
Men han skrev ju att allt var sant.Matte skrev:Ed Roman...... Att ni tar den mannen på allvar?!Han har alltid tagit sina egna idéer som sanningar och spridit dem på sin hemsida. Oftast har de avslutats med att det är det han bygger/säljer´som är det bästa. Visst förekomemr det, men ta det han skriver med en nypa salt om ni inte hört talas om mannen i fråga förut.......

Men VILKET SCOOP!!! VA, är det SANT?!? Förekommer det alltså legotillverkning!!! *kippar efter andan* Jag som trodde Leo Fender SJÄLV hade skruvat ihop varenda instrument hemma på kammaren... nu måste jag ju ta livet av mig efter detta SENSATIONELLA AVSLÖJANDE av vår frälsare och välgörare Ed Roman!

- ingo
- VIP medlem
Det är väl t.o.m så att det inte är endast i Danmark som det förekommer legotillverkning ':?'GrafZeppelin skrev:Men VILKET SCOOP!!! VA, är det SANT?!? Förekommer det alltså legotillverkning!!! *kippar efter andan* Jag som trodde Leo Fender SJÄLV hade skruvat ihop varenda instrument hemma på kammaren... nu måste jag ju ta livet av mig efter detta SENSATIONELLA AVSLÖJANDE av vår frälsare och välgörare Ed Roman!
http://www.myspace.com/inandgo" onclick="window.open(this.href);return false;
Medlem av PrataBas gubbklubb 50+ .
- B(Bingo)QV bas (avatar) .
Medlem av PrataBas gubbklubb 50+ .
- B(Bingo)QV bas (avatar) .
- BBQV
- Forumvärd
- fieldflower
- Hedersmedlem
Re: Läsvärt!
Jag tycker det är kul att han valt att lägga berättelsen i foldern "Rants" i sin hemsidestruktur...Bastappe skrev:http://www.edroman.com/rants/ghost.htm
Säger en del om hur mycket cred han ger sin egen text...
Medlem i PB50+
- DoggyD
- Medlem++
Den där snubben har man ju stött på ett antal gånger genom åren på diverse forum. Han har åsikter och synpunkter på precis ALLT som har med instrument att göra, och han drar sej inte för att såga folk och fä längs fotknölarna på löpande band. Gissa om han är populär i branschen?. Allt som oftast brukar jag tänka på en ospolad mugg när jag läser hans "rants & ravings", Snacka om att vara en präktigt självförhärligande "Meschkerschlisker" i kvadrat. Att sedan en hel del av det han skriver kan vara besvärande för många (tillverkare och andra) är en helt annan tepåse. 

Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+(+)
- Bastappe
- Medlem+