Efter att ha träffats som hastigast i nattens mörker så kom jag och Diesel fram till att försöka rafsa ihop en ytterst informell PrataBas-träff av slaget "kaffe i trädgården" hos undertecknad.
Den som vill är välkommen på tisdag eftermiddag/kväll...finnes en stärk och några bas. Ta med en bas eller gott humör och droppa in på en fika.
Meddela gärna på c@sselbrant.com
Bilden nedan på Diesel och min nya Gibson Victory (motljus och mobilkamera...bra jobbat där )
EDIT: stavfel
Senast redigerad av Gäst den mån 28 jul 2008, 00:31, redigerad totalt 1 gånger.
"I'm too old for this shit"
HPD P bas, 2 st Roland Bass Cube, HPD fretless , EBS Microbass 2,
ART TubePac QSC USA400 , Fearful 15/6 .
Medlem av PrataBas gubbklubb 50++
Seaweed skrev:Rolle hur långt är det till Bromma från Gnesta?
67,2 km.
Från dörr till dörr mellan dig och mig är det faktiskt 69,2 km...men Diesel kommer ju från Vilhemina så det där är inget argument för att inte komma [/quote]
Där ligger man i lä... Ska iväg och kolla bil idag, blir det köp så kanske jag tar henne på en sväng mot stan imorrn
anli skrev:Jag kan tänka mig svänga förbi efter kneget
låter bra...då kan jag säkert bjuda på en god cigarr också...plus att jag misstänker att du kan vara intresserad av information från Diesel som var hemma hos Micke Dee (stavas hur?) i helgen och lyssnade på en raw cut av Motörheads senaste...
EDIT: Tilläggs info....
Senast redigerad av Gäst den mån 28 jul 2008, 18:15, redigerad totalt 2 gång.
låter bra...då kan jag säkert bjuda på en god cigarr också...plus att jag misstänker att du kan vara intresserad av information från Diesel som var hemma hos Micke Dee (stavas hur?) i helgen och lyssnade på en raw cut av Motörheads senaste...
EDIT: Tilläggs info....[/quote]
Undrar om man kan dumpa svärmor nånstans och säga åt henne att ta bussen med ungarna och bara skita i alltihop och åka på pratabasträff i stället...??
Det skulle föranleda ett liv i onåd och sura miner hemma för lång tid framöver...
Men kanske värt det...
EDIT: Tilläggs info....
Undrar om man kan dumpa svärmor nånstans och säga åt henne att ta bussen med ungarna och bara skita i alltihop och åka på pratabasträff i stället...??
Det skulle föranleda ett liv i onåd och sura miner hemma för lång tid framöver...
Men kanske värt det...
[/quote]
Om du lämnar en liten glipa öppet i fönstret kan hon ju sitta kvar i bilen...