Jag var inne på det ett tag. Men så kom jag på att Halo-trilogin finns ju inte till PS3.
Sant. Det är faktiskt den enda ursäkten jag kan godta. Halo är hur bra som helst. Annars tycker jag PS3 är bättre på alla punkter
Halospelen är dom bästa spelen nånsin. Punkt.
Jag har faktiskt inte testat PS3 tillräckligt grundligt för att ha nån åsikt. Men kan tänka mig att det är riktigt grymt. Dock gillar jag inte att dom har tagit bort vibrationen och satt dit nån taskig tiltfunktion i kontrollerna.
Jag var inne på det ett tag. Men så kom jag på att Halo-trilogin finns ju inte till PS3.
Sant. Det är faktiskt den enda ursäkten jag kan godta. Halo är hur bra som helst. Annars tycker jag PS3 är bättre på alla punkter
Halospelen är dom bästa spelen nånsin. Punkt.
Jag har faktiskt inte testat PS3 tillräckligt grundligt för att ha nån åsikt. Men kan tänka mig att det är riktigt grymt. Dock gillar jag inte att dom har tagit bort vibrationen och satt dit nån taskig tiltfunktion i kontrollerna.
PS3an har ju Blueray vilket gjorde valet enkelt för mig. Bara en Bluerayspelare går ju på en 3 lappar... Sen kommer jag inte riktigt överens med Xboxens handkontroller, men det är ju en vanesak
MrFredrik skrev:Halospelen är dom bästa spelen nånsin. Punkt.
Ända tills GTAIV kom då kanske
Jag har alltid gillat dom, och IV är extremt bra.
Sant! Jag får med det i dealen så nu jävlar ska jag pumpa GTA IV. Har bara lirat det i butik och det får ju vilket spel som helst att verka dåligt.
Dock alla jag har pratat med har klarat ut det rätt snabbt. Men det finns ju iofs så mycket mer att göra än uppdrag. Men ändå.
Fast jag tvivlar på att GTA IV kommer toppa Halotrilogin. För jag är förälskad i Halotrilogin. Ända sen första spelet kom ut tills jag klarade ut trean. Nu väntar jag spänt på HALO WARS. Strategispel a lá halostyle. Till Xbox360 då förstås.
MrFredrik skrev:Sant! Jag får med det i dealen så nu jävlar ska jag pumpa GTA IV. Har bara lirat det i butik och det får ju vilket spel som helst att verka dåligt.
Dock alla jag har pratat med har klarat ut det rätt snabbt. Men det finns ju iofs så mycket mer att göra än uppdrag. Men ändå.
Visst går de att spela igenom storyn snabbt, men det finns ju väldigt mycket sidouppdrag som vanligt.
All these jokes have been pre-approved as funny by me.
Jag hade ett 360 Elite i två veckor.
Bra maskin, lite tystare än de vanliga maskinerna.
Smidigt med 120 GB Hårdisk.
Samt det har lägre ring-of-death-ratio.
snyltar min lillebrors 360 med jämna mellanrum. harvar lite guitarhero och topspin2. annars är jag ingen spelfantast.
spelade lite army of two med en polare för ett tag, skitcoolt upplägg som hade kunnat bli skitbra. tyckte det var för lite "tänka-till-moment" bara. var mest att gå omkring, följa vägbeskrivningen man fick, och skjuta allt man såg.
har ingen känsla alls för att spela halo och liknande med handkontroll.
skadad av för mycket q3 och counter-strike......
Ugglan GBG skrev:JAg har en 360, som jag är mycket nöjd med, speciellt nu när FF XIII kommer också.
GTA IV rekommenderas varmt, kanske det bästa spelet någonsin.
skate. är en annan höjdare om du gillar såna spel. Bioshock är ett måste om du gillar FPS.
Köpte idag ett Xbox 360 Elite. Med följde GTA IV. Har spelat det en stund men det känns inte så klockrent. Men det kommer nog.
Skate är grymt kul.
Och Bioshock står nog näst på listan att köpa.
Fint!
Inser idag att det inte skulle vara fel med en Elite (harn en Premium HDMI-version) då funktionen att lägga in spel på hårddisken kommer i höst. Å andra sidan kostade den också 1000 spänn mer vid inköpstillfället.
Bra val av spel! GTA kommer att växa när du upptäcker hur välgjort och detaljrikt (menar inte bara grafiskt) det är.
skate. är en välkommen förändring av Tony Hawk-konceptet, som känns föråldrat i jämförelse. Ladda ner TH-demot, och du kommer förstå vad jag menar.
Ugglan GBG skrev:JAg har en 360, som jag är mycket nöjd med, speciellt nu när FF XIII kommer också.
GTA IV rekommenderas varmt, kanske det bästa spelet någonsin.
skate. är en annan höjdare om du gillar såna spel. Bioshock är ett måste om du gillar FPS.
Köpte idag ett Xbox 360 Elite. Med följde GTA IV. Har spelat det en stund men det känns inte så klockrent. Men det kommer nog.
Skate är grymt kul.
Och Bioshock står nog näst på listan att köpa.
Fint!
Inser idag att det inte skulle vara fel med en Elite (harn en Premium HDMI-version) då funktionen att lägga in spel på hårddisken kommer i höst. Å andra sidan kostade den också 1000 spänn mer vid inköpstillfället.
Bra val av spel! GTA kommer att växa när du upptäcker hur välgjort och detaljrikt (menar inte bara grafiskt) det är.
skate. är en välkommen förändring av Tony Hawk-konceptet, som känns föråldrat i jämförelse. Ladda ner TH-demot, och du kommer förstå vad jag menar.
Å andra sidan kan man ju köpa till 120GB hdd. Men Elite är ju iofs snyggare också.
Har lirat GTA en bra stund nu. Det blir bättre och bättre!
Jag har tidigare laddat ner Skate-demon. När jag hade Xbox 360 förra gången. Och demot var otroligt härlig. Det blir till att köpa Skate nån gång.
GTA 4 är äääckligt "over-rated".
Jag köpte det till min Xbox 360, uppdragen var extremt tjatiga: "Kör mig hit, kör mig dit, döda honom"...sen helt plötsligt tog spelet slut och hela staden i spelet liksom tystnade...det finns inget att göra längre.
Så efter 1-2 veckors spelande tog spelet alltså slut, och jag har knappt rört det sen dess. Lite online har jag väl spelat, men det är inte något vidare roligt.
Athe skrev:GTA 4 är äääckligt "over-rated".
Jag köpte det till min Xbox 360, uppdragen var extremt tjatiga: "Kör mig hit, kör mig dit, döda honom"...sen helt plötsligt tog spelet slut och hela staden i spelet liksom tystnade...det finns inget att göra längre.
Så efter 1-2 veckors spelande tog spelet alltså slut, och jag har knappt rört det sen dess. Lite online har jag väl spelat, men det är inte något vidare roligt.
Lite enformigt är det. Men det är ändå istortsett alla GTA-spel. Så jag förväntar mig inte att det här ska vara så "rundformigt".