"posta era livebilder"-tråden I (Gamla tråden!)
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
- Liten
- Hedersmedlem
Det är för att precis som Billy (som uppenbarligen är Scientolog sedan -71.. även fast han tror på gud) .. så tänker du för dig själv!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=dQZxv1kdrvY[/youtube]
Vet inte vad det är med scientologerna.. men jag får samma krypande känsla längst ryggraden som när jag tittar på någon av alienfilmerna..
Edit: filmat på en protestsammling utanför något center i Usa.. se gärna de följande 3 klippen..
Ska kanske poängtera att jag gillar Billy.. har mailväxlat med honnom sedan jag var 15 och han var min stora idol.. men jag så svårt för hela scientolog-kittet.. Men.. han är precis som alla andra.. bara människa..

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=dQZxv1kdrvY[/youtube]
Vet inte vad det är med scientologerna.. men jag får samma krypande känsla längst ryggraden som när jag tittar på någon av alienfilmerna..
Edit: filmat på en protestsammling utanför något center i Usa.. se gärna de följande 3 klippen..
Ska kanske poängtera att jag gillar Billy.. har mailväxlat med honnom sedan jag var 15 och han var min stora idol.. men jag så svårt för hela scientolog-kittet.. Men.. han är precis som alla andra.. bara människa..
- Ale
- Medlem++
-
- Medlem++
- Relic
- Medlem
En bild från spelningen igår kväll på Trästocksfestivalen i Skellefteå.

Fler bilder finns på http://www.rockfoto.nu/artists/Relic/gi ... otos/59153

Fler bilder finns på http://www.rockfoto.nu/artists/Relic/gi ... otos/59153
Fender Precision, "Rickenbacker"
Weber Mywatt 200, Ampeg 8x10
Weber Mywatt 200, Ampeg 8x10
Efter extra extranummer såg jag att han låg på scenen o lekte James Brown - och då tyckte jag att det skulle se ballt ut att släpa artisten av scen! Det tyckte han också. Vi gjorde det- lite mer planerat - i TV melodifestivalen 2005, och sen har det förekommit ispontant ibland.
Första gången det fastnat på bild dock!
Första gången det fastnat på bild dock!
- Simon Andersson
- Medlem++
- Klopper
- Hedersmedlem
- fredrikr
- Medlem+
- Kontakt:
- BBQV
- Forumvärd
-
- VIP medlem
- Folxam
- Medlem+
Vi var startklara i logen i över en timme... Alla (nästan) skulle iväg direkt efter gig så vi ville köra så tidigt som möjligt, men det var antagligen nåt tekniskt som strulade , så vi fick hela tiden besked om "tio minuter till" etc.Matte skrev:Jag såg er allt. Dock så hade jag inte tänkt att gå på kvällen utan det blev lite hastigt och lustigt att man hamnade där.dereborn skrev:Men... det gjorde ju vi också!
Vem var det som skulle iväg så ni var tvungna att skjuta på giget. Hörde 4 olika versioner på detta under kvällen?
Ingen som helst sound/linecheck hanns med, så det kändes som ett "sådär-gig". Hoppas ni hade ett bra gig!
-
- VIP medlem
Det var lite väl varmt på scenen bara, annars så var det väl ett okej gig.dereborn skrev:Vi var startklara i logen i över en timme... Alla (nästan) skulle iväg direkt efter gig så vi ville köra så tidigt som möjligt, men det var antagligen nåt tekniskt som strulade , så vi fick hela tiden besked om "tio minuter till" etc.Matte skrev:Jag såg er allt. Dock så hade jag inte tänkt att gå på kvällen utan det blev lite hastigt och lustigt att man hamnade där.dereborn skrev:Men... det gjorde ju vi också!
Vem var det som skulle iväg så ni var tvungna att skjuta på giget. Hörde 4 olika versioner på detta under kvällen?
Ingen som helst sound/linecheck hanns med, så det kändes som ett "sådär-gig". Hoppas ni hade ett bra gig!
Vi fick iaf spela.

Det var väl lite si och så med planeringen av festivalen, annars så var det ganska trevligt. Kul att se Dileva. Den mannen har så skön stil!